۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۱
کد خبر: ۵۳۳۷۴۹
رییس تبلیغات اسلامی شهرستان سلسله:

مبلغان در تبیین فرهنگ حسینی نقش آفرین هستند

رییس تبلیغات اسلامی شهرستان سلسله با اشاره به نقش تبلیغی مبلغان در بصیرت بخشی و تبیین و ترویج فرهنگ حسینی گفت: در این ایام ۵۰ مبلغ در جمع زائران اربعین و در شهرستان سلسله فعالیت تبلیغی دارند.
اربعین حسینی

حجت الاسلام سیدعلی موسوی، رییس تبلیغات اسلامی شهرستان سلسله، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: همایش پیاده روی اربعین فرصتی ارزشمند در راستای تبیین و ترویج ارزش ها در جامعه است.

وی اربعین حسینی را بهترین فرصت تبلیغی دانست و افزود: در این ایام 50 روحانی و مبلغ در شهرستان سلسله و در جمع زائران حسینی حضور دارند، فعالیت مبلغان در راستای نهادینه سازی ارزشها و مقابله با توطئه های فرهنگی دشمن مؤثر است.

رییس تبلیغات اسلامی شهرستان سلسله با اشاره به حضور گسترده و تجمع میلیونی زائران در همایش پیاده روی اربعین خاطرنشان کرد: حضور دلباختگان حسینی در این کنگره عظیم جهانی نشان دهنده اقتدار اسلام است، این حضور نقش تربیتی مؤثری دارد.

وی حضور گسترده مسلمانان جهان اسلام را در تداوم راه شهدا مهم خواند و گفت: این حضور عظیم نشان از عشق و ارادت مسلمانان به ویژه شیعیان به اهل بیت(ع) است، مردم با حضور در همایش عظیم پیاده روی اربعین عظمت و اقتدار جهان اسلام را به رخ جهانیان می کشانند.

حجت الاسلام موسوی در ادامه با بیان اینکه اربعین حسینی و پیاده ‌روی زائران بزرگ ‌ترین فرصت تبیین مفاهیم دینی است، ادامه داد: با استفاده از ظرفیت تبلیغی مبلغان می توان در این راستا ایفای نقش کرد.

رییس تبلیغات اسلامی شهرستان سلسله با اشاره به فعالیت تبلیغی مبلغان خاطرنشان کرد: تبیین و ترویج ارزشها، احیای امر به معروف و نهی از منکر، بیان احکام و معارف دینی و بصیرت بخشی و معرف افزایی حسینی از جمله وظایف مبلغان است./9459/ت۳۰۳/ب۲

ارسال نظرات