۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۲
کد خبر: ۵۳۵۵۸۲
آیت الله علما:

نماز سرمایه اصلی مسلمانان است

آیت الله علما با اشاره به اینکه نماز سرمایه اصلی مسلمانان است گفت: نماز می تواند بخش عظیمی از مشکلات جامعه را برطرف کرده و مردم را از آسیب ها حفظ کند.
آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ظهر امروز در همایش نقش نماز در پیشگیری از آسیب های اجتماعی ابراز داشت: باید نماز صحیح وارد زندگی همه مردم شود.

آیت الله علما تأکید کرد: نماز سرمایه اصلی مسلمانان بوده و توجه به نماز زمینه ساز مصونیت مسلمانان از خطرات پیرامون آنها است.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: امروز تهدیدات بسیاری سد راه جوانان و نوجوانان شده و باید برای مقابله با این تهدیدات و حفظ نسل جوان و نوجوان از خطرات موجود، انس آنها را با نماز بیشتر کرد.

نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: نماز می تواند بخش عظیمی از مشکلات جامعه را برطرف کرده و مردم را از آسیب ها حفظ کند؛ زیرا نماز صحیح سد مستحکمی در مقابل تهدیدات است.

وی در ادامه اظهار داشت: دین مبین اسلام دینی مبتنی بر اخلاقیات و تعالیم بلند آسمانی است، جهان امروز نیازمند اخلاقیات بوده و توجه به اخلاق اسلامی از بسیاری معضلات جلوگیری می کند.

آیت الله علما مطرح کرد: باید نسل جوان را با تعالیم اسلام مأنوس ساخت و اخلاق اسلامی را در جامعه بسط داد؛ چراکه توجه به تعالیم عمیق دین اسلام سرمایه ای عظیم برای آینده جامعه است.

نماینده ولی فقیه در استان عنوان داشت: معضلات امروز جهان، قلب هر انسانی را جریحه دار می کند بنابراین باید برای کاهش معضلات چاره اندیشی کرد و تنها راه برون رفت از این آسیب ها هم توجه به مفاهیم عمیق دین مبین اسلام و ترویج این تفکر غنی است./8571/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات