۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷
کد خبر: ۵۳۵۷۶۲
شورای علمای فلسطین:

تا آزادی کامل قدس شریف دست از جهاد بر نخواهیم داشت

سخنگوی شورای علمای فلسطین با محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی تصریح کرد که تا آزادی کامل فلسطین ذره‌ای از جهاد و مقاومت عقب نشینی نخواهیم کرد.
شیخ محمد صالح الموعد سخنگوی شورای علمای فلسطین در لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ محمد الموعد رییس هیأت مشورتی و سخنگوی رسمی شورای علمای فلسطین صبح امروز با صدور بیانیه‌ای سکوت کشورهای عربی و سازمان‌های مدعی حقوق بشر در قبال مساله فلسطین و تجاوزگری صدساله اسرائیل به مقدسات مردم فلسطین را به شدت محکوم کرد.

شیخ محمد الموعد افزود: از «روز نکبت» که اسرائیل با کمک انگلستان به دنبال تاسیس سرزمینی یهودی در فلسطین بود تا به امروز، رژیم صهیونیستی نه تنها از جنایات خود عذرخواهی نکرده بلکه همواره به جنایات خود افتخار می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: چگونه جامعه جهانی که از آزادی‌ها بهره‌مند است در برابر این جنایت وحشیانه و طرد ملت مظلوم فلسطین از سرزمین آبا و اجدادیشان و تاسیس یک دولتی صهیونیستی ساکت می‌مانند. این سکوت لکه ننگی بر پیشانی تاریخ بشریت است.

سخنگوی رسمی شورای علمای فلسطین اظهار داشت: چرا جامعه جهانی رژیمی اشغالگر را به رسمیت می‌شناسد که میلیون‌ها فلسطینی را از کشورشان آواره ساخت و تا به امروز حتی به شکل گیری یک دولت فلسطینی مستقل راضی نشده است؟

رییس هیأت مشورتی شورای علمای فلسطین با اشاره به ناعدالتی و بی‌انصافی‌های کشورهای عربی ادامه داد: مایه شرمساری است که برخی کشورهای عربی رژیم اشغالگر قدس را به رسمیت شناخته و با آن تعامل برقرار می‌کنند و چشمان خود را بر جراحت ملت مظلوم فلسطین و تعدی مقدسات آنها از سوی اسرائیل می‌بندند.

شیخ الموعد در پایان تصریح کرد: ملت فلسطین حتی یک وجب از خاک خود را به دشمن نخواهیم داد و تا به سرزمین مادری خود؛ فلسطین مقاوم و مجاهد باز نگردیم، راضی نخواهیم ماند. ما تا آزادی کامل کشورمان ایستادگی خواهیم کرد./981/ب902/ر

ارسال نظرات