۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۲
کد خبر: ۵۳۶۴۲۲

نسخه الکترونیکی کتاب «خوانش سیاسی متون حکمت متعالیه» منتشر شد

نسخه الکترونیکی کتاب «خوانش سیاسی متون حکمت متعالیه» به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی منتشر شد.
کتاب «خوانش سیاسی متون حکمت متعالیه»

محمد پهلوانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به آماده سازی نسخه الکترونیکی کتاب «خوانش سیاسی متون حکمت متعالیه» اظهار داشت: اثر حاضر به خوانش و شرح پاره ای از مباحث حکمت مدنی کتاب مبدا و معاد و الشواهد الربوبیه از آثار صدرالمتالهین شیرازی می پردازد.

مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی گفت: در این اثر ضمن توجه به ظرفیت های سیاسی فلسفه متعالیه به تناسب درباره مباحثی مانند نبوت‌‌‌‌‌‌٬‌‌‌‌‌ ولایت٬‌ سیاست٬‌ انتظام٬ تمدن٬ اجتماع٬ تعاون٬ انسان٬ مدن٬ الطبع٬ امکان فلسفه سیاسی صدرایی بحث و گفتگو می شود.

وی به معرفی «خوانش سیاسی متون حکمت متعالیه» پرداخت و افزود: این کتاب نوشته علیرضا صدرا و در پژوهشکده علوم و اندیشه سیاسی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تهیه و در انتشارات این پژوهشگاه به چاپ رسیده است.

پهلوانی اظهار داشت: کتاب «خوانش سیاسی متون حکمت متعالیه» با 372 صفحه به زبان فارسی و به قیمت 240000 ریال در سال 1396 منتشر شده و به تازگی اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی آن را به صورت کتاب الکترونیکی و در قالب کتابخوان همراه پژوهان با قابلیت اجرا در سیستم عامل اندروید و ویندوز به مبلغ 50000 ریال منتشر کرده است.

مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی گفت: علاقه مندان برای دریافت نرم افزار این کتاب می توانند به نشانی اینترنتی کتابخوان همراه پژوهان به نشانی pajoohaan.ir مراجعه کرده و با خرید نسخه الکترونیکی این کتاب، از مطالب آن بهره مند شوند./822/ن۶۰۲/ی

ارسال نظرات