۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۶
کد خبر: ۵۳۷۰۴۵
مولوی عبدالحمید:

مردم سیستان و بلوچستان حامی همیشگی نظام هستند

مولوی عبدالحمید با تأکید بر همراهی مردم با نظام گفت: ما به مسؤولان نظام اطمینان می‌دهیم که مسیر مردم ما وحدت، اخوت و برادری است، مهمترین عامل امنیت کنونی کشور مردم هستند و مردم استان به هیچ وجه نمی‌خواهند ناامنی در این منطقه ایجاد شود.
مولوی عبدالحمید اسماعیل‌زهی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، مولوی عبدالحمید اسماعیل‌زهی، امروز در آیین تکریم و معارفه استاندار سیستان و بلوچستان که با حضور وزیر کشور و اقشار مختلف مردم در تالار فردوسی زاهدان برگزار شد گفت: مردم استان سیستان و بلوچستان هم به اسلام و هم به وطن خود علاقه فراوان دارند.

امام جمعه مسجد مکی اهل سنت زاهدان ادامه داد: این مردم در تمام عرصه‌ها از جمله عرصه‌های امنیتی و وحدت‌آفرین از نظام جمهوری اسلامی حمایت کردند که حضور پرشور آنها در انتخابات نشانه پیشتازی آنان در این زمینه است.

وی سیستان و بلوچستان را استانی حیاتی و حساس خواند و بیان کرد: این مردم از فقر و بیکاری رنج می‌کشند، در منطقه‌ای زندگی می‌کنند که محدودیت‌هایی دارد و از مسؤولان انتظارات و خواسته‌هایی دارند.

مولوی عبدالحمید با تشریح مطالبات مردم سیستان و بلوچستان از دولت ابراز داشت: خواسته مردم به کارگیری پتانسیل‌های استان است که یکی از آنها مرز و تجارت مرزی بوده و می‌تواند کار و اشتغال خوبی ایجاد کند؛ ضمن اینکه به امنیت هرچه بیشتر منطقه کمک می‌کند.

وی افزود: مرزهای آبی، معادن، زراعت، دامداری، مناطق آزاد زابل و چابهار استعدادهای دیگری است که سبب آبادانی و کمک به کشور می‌شود.

امام جمعه مسجد مکی اهل سنت زاهدان با بیان اینکه مردم خواهان تغییرات در جهت منافع عمومی و نه منافع گروهی و قومی هستند خاطرنشان کرد: استفاده از مدیران توانمند و برنامه‌ریز برای ایجاد تحول خواسته مردم است.

مولوی عبدالحمید با تأکید بر همراهی مردم با نظام اظهار داشت: ما به مسؤولان نظام اطمینان می‌دهیم که مسیر مردم ما وحدت، اخوت و برادری است، مهمترین عامل امنیت کنونی کشور مردم هستند، مردم استان به هیچ وجه نمی‌خواهند ناامنی در استان ایجاد شود، البته این امنیت مرهون زحمات نیروهای امنیتی نیز هست؛ از این رو از مسؤولان می‌خواهیم که استان ما را در زمینه های حمایت و تخصیص اعتبار استثنا قرار دهند.

وی تصریح کرد: استاندار سابق توانست با احترام به مردم و حفظ کرامت آنان یکی از استانداران موفق کشور باشد، استاندار جدید نیز با شناخت خوبی که از مردم دارد مورد حمایت اقشار مختلف خواهد بود و امیدواریم که بدرخشد و مایه خیر برای استان باشد./831/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات