۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۸
کد خبر: ۵۳۷۷۷۱
رییس تبلیغات اسلامی کوهدشت:

جلوگیری از گسترش آسیب های اجتماعی نیازمند ارتقای فرهنگ دینی است

رییس تبلیغات اسلامی کوهدشت با تأکید بر ضرورت ارتقای فرهنگ دینی برای مقابله با آسیب های اجتماعی، گفت: مبلغان در این راستا در مناطق شهری و روستایی فعالیت دارند.
آسیب های اجتماعی

حجت الاسلام محمدجواد گراوند، رییس تبلیغات اسلامی کوهدشت، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا درخرم آباد، بیان داشت: مبلغان بومی این شهرستان در طول سال در مناطق شهری و روستایی، مساجد مدارس و ادارات فعالیت تبلیغی دارند.

وی با بیان اینکه در مناسبت های مذهبی افزون بر فعالیت مبلغان بومی از ظرفیت مبلغان غیربومی نیز استفاده می شود، افزود: در ماه محرم و صفر، ایام فاطمیه، ماه رمضان و دیگر مراسم دینی و مذهبی مبلغان همواره به مناطق تبلیغی اعزام می شوند.

رییس تبلیغات اسلامی کوهدشت هدف از اعزام مبلغان را بصیرت بخشی در سایه برگزاری گفتمان های دینی و روشنگری بین نسل جوان برای مصون سازی آنان در برابر هجمه های فرهنگی است، گفتمان های دینی با محوریت موضوعات مختلف در مدارس برگزار می شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: تبیین و تبلیغ معارف اهل بیت(ع)، بیان احکام و مسائل شرعی، پاسخگویی به سؤالات و شبهات دینی از دیگر برنامه های مبلغان است، مبلغان با بیان معارف دین و دستورات الهی برای تربیت دینی جوانان و نوجوانان تلاش می کنند.

حجت الاسلام گراوند با اشاره به فعالیت 120 مبلغ در دهه پایانی ماه صفر ادامه داد: مبلغان اعزامی تا پایان این ماه همواره فعالیت تبلیغی خود را در راستای معرفت افزایی بین آحاد مردم انجام می دهند.

رییس تبلیغات اسلامی کوهدشت با بیان اینکه تبلیغ امری مهم برای آگاه سازی مردم در برابر توطئه های فرهنگی است، اظهار داشت: مبلغان با اولویت بندی فعالیت های تبلیغی خود و در نظر گرفتن شرایط سنی مخاطبان فعالیت دارند.

حجت الاسلام گراوند یادآور شد: فعالیت مستمر مبلغان در مناطق شهری و روستایی به ویژه مناطق محروم همواره مورد در اولویت قرار دارد تا با ترویج ارزش ها و ارتقای فرهنگی دینی و اخلاقی جامعه جلوی گسترش آسیب های اجتماعی گرفته شود./9451/ت302/ب1

ارسال نظرات