۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۲
کد خبر: ۵۳۹۰۴۵
رییس شورای اجرایی حزب الله:

عربستان با خرید وجدان‌ها درصدد ضربه به لبنان است

رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان گفت: عربستان با خرید وجدان‌ها درصدد ضربه به لبنان است.
حجت الاسلام هاشم صفی الدین رییس شورای اجرایی حزب الله

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید هاشم صفی الدین رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان در مراسمی که به مناسبت هفتمین روز شهادت یکی از نیروهای مقاومت در منطقه الخضر برگزار شد، تأکید کرد که به هیچ وجه تحت تاثیر تهاجم رسانه ای و سیاسی عربستان سعودی قرار نگرفته و عقب نشینی نخواهیم کرد.

وی افزود: لبنان توانایی ایستادگی در برابر این هجمه های وهابی و داعشی و القاعده ای را دارد و از وحدت خود دفاع خواهد کرد. این کشور هم اکنون در برابر چالش ها در موضع قدرت قرار دارد.

این روحانی لبنانی تصریح کرد: لبنان به فضل الهی از این هجمه سعودی نجات یافت اما مطمئنا هجمه های دیگری در انتظار کشور است. عربستان با خرید وجدان ها به هدف قرار دادن لبنان ادامه می دهد چرا که قدرت و وحدت ارتش و ملت و مقاومت این کشور را برنمی تابد.

وی اظهار داشت که پاسخ به هجمه های سعودی با گسترش وحدت و قدرت و شجاعت و عدم هراس از این هجمه ها امکان پذیر است.

حجت الاسلام هاشم صفی الدین ادامه داد: تهدیدهای امروزه عربستان همانند تهدیدهای سابق رژیم صهیونیستی بی فایده بوده و ما به عنوان مقاومت در برابر همه خطرها و دشمنان ایستادگی خواهیم کرد. سخنان و تهدیدهای پادشاهان و امیران و رؤسای برخی کشورها نمی تواند بر تصمیم های ما تاثیر بگذارد. 

رییس شورای اجرایی حزب الله با اشاره به اینکه در آمادگی کاملی جهت حضور در جبهه های مختلف هستیم، خاطرنشان ساخت که دستاوردهای مقاومت برای ملت بسیار بزرگ بوده و هیچ قدرتی در جهان نمی تواند این قدرت را از ما بگیرد.

وی در پایان گفت: منطقه به قدرت و بازدارندگی خوبی رسیده و هیچ چالشی توانایی تضعیف مقاومت را ندارد./980/ب902/د 

ارسال نظرات