۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۵۳۹۶۳۰
شیخ نعیم قاسم:

حزب الله رکن جدایی ناپذیر تصمیم‌گیری‌ها در لبنان است

معاون دبیرکل حزب الله لبنان با محکومیت دخالت بیگانگان در امور داخلی کشور اظهار داشت که حزب الله جزء جدایی ناپذی درتصمیم گیری‌ها است.
شیخ نعیم قاسم

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان مثلث عربستان سعودی، آمریکا و اسرائیل را پشت پرده تمامی بحران‌های منطقه دانست.

شیخ نعیم قاسم گفت: عربستان کشوری است حامی تروریسم، عامل کشتار مردم بیگناه یمن، تامین کننده منابع مادی و تسلیحاتی جنبش‌ها و حرکت‌های تخریب گرایانه و خط ارتباطی با اسرائیل برای ضربه زدن به قضیه فلسطین است.

وی افزود: سعودی‌ها درصددند تا امنیت و ثبات لبنان را به هر شیوه‌ای برهم زنند و لذا به بحران سعد الحریری دامن زدند اما با درایت میشل عون ریاست جمهوری لبنان و حمایت مردم از مسؤولان نقشه آل‌سعود در لبنان ناکام ماند.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان خاطر نشان کرد: عربستان سعودی در اجرایی ساختن نقشه‌هایش در منطقه شکست خورده و همه این را می‌دانند اما این توانایی را ندارد که بخواهد خسارت جدیدی به لبنان وارد کند زیرا لبنان کشوری پایدار در برابر بحران‌های سخت منطقه است.

شیخ نعیم قاسم با اشاره به ایستادگی حزب الله در برابر اسرائیل و آزادی خاک لبنان ادامه داد: مقاومت در لبنان قدرت بازدارندگی بالایی را داشته و توانست تکفیری‌ها را در شرق لبنان زمین‌گیر کند.

این مقام مسؤول در حزب الله با محکومیت نظرات تحمیلی سعودی‌ها اظهار داشت: حزب الله رمز ایستادگی در برابر اشغالگری اسرائیل و جزء جداناشدنی از معادله لبنان و پایه و اساس تشکیل حکومت است. ما هیچگونه دخالت بیگانه در امور داخلی را نمی‌پذیریم./981/ب902/ر

ارسال نظرات