۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۶
کد خبر: ۵۴۰۷۷۱
رییس تبلیغات اسلامی بجنورد:

بسیج سنگر محکم مردمی در برابر استکبار است

رییس تبلیغات اسلامی بجنورد گفت: بسیج سنگر محکم مردمی و با اخلاص و تعهد است که همیشه و در هر جایی که انقلاب برای دفاع از ارزش‌های اسلامی و مبارزه با استکبار به آن نیاز داشته حضور پیدا کرده و باعث پیروزی‌های بزرگی شده است.
حجت الاسلام هدایتی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام ناصر هدایتی، رییس تبلیغات اسلامی بجنورد، امروز در مراسم گرامیداشت هفته بسیج و محفل نورانی ختم قرآن که با حضور کارکنان اداری در بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: بسیج در برپایی امنیت منطقه زحمات زیادی کشید و نگذاشت شجره خبیثه تکفیری صهیونیستی داعش به مرزهای کشور ما تجاوز کند.

وی اضافه کرد: بی‌شک وجود بسیج یک نعمت الهی است و از دوراندیشی‌های رهبر کبیر انقلاب است که با درک بالا و دوراندیشی وی، امروز ما شاهد ارزش واقعی بسیج هستیم.

حجت‌الاسلام هدایتی بسیج را عامل ثبات و امنیت دانست و اعلام کرد: حضور توأم با آرامش و امنیت افراد در بخش‌های مختلف جامعه به دلیل امنیت حاکم بر جامعه است که این آرامش و امنیت را مدیون بسیجیان هستیم.

وی در ادامه بسیج را سنگر محکم مردمی و با اخلاص و تعهد دانست که همیشه و در هر جایی که انقلاب برای دفاع از ارزش‌های اسلامی و مبارزه با استکبار به آن نیاز داشته حضور پیدا کرده و باعث پیروزی‌های بزرگی هم شده است.

حجت‌الاسلام هدایتی گفت: شروع بسیج و تشکیل آن از سوی پیامبران الهی خاصه پیامبر گرامی اسلام (ص) بود و انصافاً بسیجیان مخلصی که در رکاب پیامبر جنگیدند از مخلص‌ترین افراد جامعه آن زمان بودند.

عضو شورای فرهنگ عمومی بجنورد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت اقامه نماز اول وقت، اظهار کرد: اقامه نماز اول وقت تأثیر بسزایی در نفس انسان دارد.

وی اهتمام به برپایی نماز به‌ویژه نماز اول وقت در ادارات را بهترین نوع آموزش وقت‌شناسی و بهترین را برای پیشگیری از فساد اداری در ادارات خواند.

حجت‌الاسلام هدایتی همچنین با اشاره به برکات فراوان تلاوت قرآن در زندگی، بر ضرورت اهتمام بیشتر مسؤولان و رؤسای ادارات بر برگزاری چنین مجالسی در ادارات تأکید کرد و افزود: تلاوت قرآن کریم و برپایی نماز جماعت اول وقت در ادارات از برکات فراوانی برخوردار است که با برنامه‌ریزی درست و فراهم کردن بسترهای لازم برای تحقق این دو فریضه بزرگ می‌توان برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و همچنین فساد اداری گامی اساسی برداریم.

وی تصریح کرد: برنامه‌های مختلف فرهنگی در طول سال از سوی پایگاه‌های بسیج ادارات در حال برگزاری است که از این جمله می‌توان به طرح قرآنی تلاوت نور اشاره کرد که همراه با برپایی نماز جماعت اول وقت در ادارات است.

حجت‌الاسلام هدایتی اضافه کرد: این برنامه یکی از برنامه‌های فرهنگی قرآنی موفق در ادارات به شمار می‌رود و لازم است با بسترسازی لازم زمینه برگزاری پرشورتر این چنین برنامه‌هایی را فراهم کنیم./9314/پ202/ب2

ارسال نظرات