۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۸
کد خبر: ۵۴۲۱۲۶
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

تحریم ها مانع عقب نشینی ملت ایران از آرمان های انقلاب نمی شود

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با تأکید براین که تحریم ها و تهدیدهای دشمنان مانع عقب نشینی ملت ایران از اهداف و آرمان های بلند انقلاب نشد، گفت: این ملت بزرگ و همیشه در صحنه هیچ گاه از مواضع اصولی خود دست نخواهند کشید و در صحنه می مانند.
حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری امروز در دیدار رییس و معاونان دانشگاه علوم پزشکی استان، ارائه خدمات پزشکی مناسب به مردم را یکی مهم ترین وظایف بخش های درمانی کشورمان دانست و گفت: توجه به مسأله درمان و پیشگیری باید جزء اولویت های مسؤولان این بخش باشد.

وی با بیان این که متأسفانه به دلیل سبک زندگی امروز، شیوع و گسترش برخی بیماری های غیر واگیردار در میان مردم هر روز حال افزایش است، افزود: یکی از وظایف مهم مسؤولان بخش درمانی کشور، دادن آگاهی و آموزش های لازم به مردم است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که افزایش بیماری در کشور می تواند جامعه را با بحران های جدی مواجه کند، بیان داشت: باید قبل از شیوع و گسترش این گونه بیماری ها جامعه را نسبت به عواقب و مشکلات ناشی از آن باخبر کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی در ادامه سخنان خود با بیان این که بیمارستان ها و مراکز درمانی جزء بخش هایی هستند که به صورت شبانه روزی به مردم خدمات ارائه می دهند، خاطرنشان کرد: باید تلاش شود تا بهترین خدمات به مردم ارائه شود تا آنها راضی باشند.

امام جمعه قائمشهر با اشاره به این که برخی مواقع شاهد نارضایتی مردم از خدمات ارائه شده به مردم در بیمارستان ها و مراکز درمانی هستیم، تصریح کرد: مدیریت صحیح در این حوزه ها بسیار مهم و حائز اهمیت است و در ارائه خدمات مطلوب تر به مردم بسیار اثرگذار خواهد بود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که خدمات قابل ارائه به مردم در بخش های درمانی کشور باید از کیفیت و سرعت بیشتری برخوردار باشد، خاطرنشان کرد: نباید در بیمارستان و مرکز درمانی به دلیل نداشتن هزینه درمان، بیماری دچار سردرگمی شود.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با تأکید براین که ملت ایران لایق بهترین ها هستند، افزود: این مردم در عرصه ها و صحنه های مختلف انقلاب همواره پیشگام بوده اند و امروز این وظیفه مسؤولان است تا بهترین خدمات را به مردم ارائه دهند.

امام جمعه قائمشهر با اشاره به این که امروز بزرگترین پشتوانه انقلاب و نظام اسلامی مردم هستند، تصریح کرد: حضور در صحنه مردم همواره مهم ترین و کارآمدترین پشتوانه برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف بوده است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که ملت بزرگ ایران هیچ گاه انقلاب و نظام را در هیچ شرایطی تنها نگذاشتند، گفت: این مردم هر جا که احساس کردند انقلاب نیازمند حضور در صحنه آنها، با عشق و علاقه در میدان های دفاع از انقلاب حاضر شدند.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به این که ملت بزرگ ایران همواره در برابر قدرت های زورگوی جهانی از اصل انقلاب و نظام اسلامی حراست کردند، افزود: هیچ قدرتی نمی تواند در برابر عظمت و اقتدار ملت ایران مقاومت کند.

امام جمعه قائمشهر با بیان این که نظام مقدس جمهوری اسلامی با حضور و ایستادگی ملت ایران گردنه های سخت و پرپیچ و خم را به سلامت پشت سر گذاشته است، خاطرنشان کرد: با وجود همه دشمنی ها با ملت بزرگ ایران، اما امروز شاهد یک عظمت جهانی هستیم.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که ملت بزرگ ایران از نخستین روز پیروزی انقلاب از سوی قدرت های زورگوی جهان تحریم شدند، تصریح کرد: تحریم ها علیه این ملت مستقل و آزادی خواه پس از گذشت حدود چهار دهه از عمر انقلاب همچنان ادامه دارد.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با تأکید براین که تحریم ها و تهدید های دشمنان مانع عقب نشینی ملت ایران از اهداف و آرمان های بلند انقلاب نشد، خاطرنشان کرد: این ملت بزرگ و همیشه در صحنه هیچ گاه از مواضع اصولی خود دست نخواهند کشید و در صحنه می مانند.

امام جمعه قائمشهر همچنین به پیروزی های عزتمندانه جبهه مقاومت در منطقه اشاره کرد و گفت: با وجود همه حمایت های جبهه استکبار از تروریست های تکفیری امروز شاهد پیروزی غرور آفرین جبهه مقاومت با محوریت جمهوری اسلامی ایران در منطقه هستیم.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که پیروزی ها و موفقیت های ملت ایران در سایه تبعیت از مقام معظم رهبری و وحدت داخلی تداوم خواهد داشت، خاطرنشان کرد: رمز پیروزی های متعدد ملت ایران در دهه های اخیر نیز وحدت ملی با محوریت رهبر معظم انقلاب بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی در بخش دیگری از سخنان خود به اجرای طرح تحول نظام سلامت و بهبود خدمات بهداشتی و درمانی اشاره کرد و گفت: با توجه به تلاش‌های صورت گرفته مسؤولان در این طرح، انتظار می‌رود رسیدگی به خواسته‌های بهداشتي و درماني مردم با نگاه جدي‌تر مسؤولان از کيفيت و سرعت بيشتري برخوردار شود.

سید عباس موسوی، رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران نیز در این دیدار با بیان این که  سیاست وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی گسترش و توسعه بهداشت در حوزه سلامت است گفت: با اجرای طرح تحول سلامت پرداخت از سوی مردم کاهش پيدا کرده است به طوري که  بيمه شدگان شهري ده درصد و روستايي پنج درصد هزينه ها را پرداخت مي کنند.

وی از تهیه و تدوین برنامه جامع درمان در مازندران خبرداد و ضمن بیان این مطلب که حق مردم شریف استان است تا بیشترین و سهل ترین دسترسي را به سطح اوليه ارائه کننده خدمات داشته باشند، افزود: باوجود عدم دريافت مطالبات بيمه‌اي با تلاش ايثارگونه کادر بهداشتي و درماني مراکز استان لحظه‌اي از کيفيت و کميت ارائه خدمات به مردم کاسته نشده است./۹۵۰/پ202/ب1

ارسال نظرات