۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۸
کد خبر: ۵۴۲۲۴۰
همزمان با سراسر کشور؛

نمازگزاران ارومیه تصمیم اخیر ترامپ را محکوم کردند

همزمان با سراسر کشور مردم ارومیه و دیگر شهرهای استان آذربایجان غربی هم صدا تصمیم اخیر ترامپ رییس جمهور آمریکا در انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به قدس شریف را محکوم کردند.
راهپیمایی مردم ارومیه در محکومیت تصمیم ترامپ

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، همزمان با سراسر کشور مردم ارومیه و دیگر شهر های استان آذربایجان غربی هم صدا تصمیم اخیر ترامپ رییس جمهور آمریکا در انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به قدس شریف را محکوم کردند.

نمازگزاران ارومیه با اعلام انزجار و نفرت از رییس جمهور آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی این تصمیم را ابلهانه و احمقانه دانستند و با شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» این تصمیم را غیر قابل تحقق خواندند.

راهپیمایان خواستار وحدت و انسجام امت اسلام در برابر این تصمیم شیطانی آمریکا شدند و مخالفت همه مسلمانان جهان و منطقه در برابر این تصمیم مضحکانه و ابلهانه در انتقال پایتخت رژیم جعلی صهیونیستی به قدس شریف را خواستار شدند.

این راهپیمایی که از مصلی امام خمینی(ره) ارومیه آغاز شده بود و در مسیر خیابان رسالت با صدای رسای محکومیت تصمیم آمریکا و فریاد اتحاد مسلمانان ادامه یافت نمادی از دلبستگی مردم به این نظام، انقلاب و تبعیت از ولایت فقیه بود.

گفتنی است در پایان این راهپیمایی اعتراضی، نمازگزاران ارومیه به ویژه نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی طومار محکومیت رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایت کار را امضا کردند./۸۵۴/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات