۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۴
کد خبر: ۵۴۳۵۰۶

نشست‌های علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در هفته پژوهش

کرسی ها و نشست های علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در حاشیه سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در هفته پژوهش برگزار می‌شود.
کرسی ها و نشست های علمی در هفته پژوهش

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی به مناسبت هفته پژوهش، کرسی ها و نشست های علمی ای را در حاشیه سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری این پژوهشگاه در مرکز همایش های غدیر برگزار می کند.

کرسی ترویجی «اصول و روش های پاسخگویی به شبهات اعتقادی از منظر معصومان(ع)» یکشنبه 25 آذرماه از ساعت 18 تا 20، کرسی نقد«نقش انگیزه و محتوا در حلیت و حرمت هنر» 26 آذرماه از ساعت 8 تا 10 برگزار خواهد شد.

کرسی نقد «رشد معنوی در میراث اهل بیت(ع)» دوشنبه 27 آذرماه از ساعت 8 تا 10، نشست تخصصی «هنر و حقیقت» در همین روز از ساعت 18 تا 20، میزگرد «مساله شناسی کارآمدی جمهوری اسلامی ایران» سه شنبه 28 آذرماه از ساعت 8 تا 10 در حاشیه دستاوردهای پژوهشی و فناوری پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار می شود.

کرسی نقد «تشیع در اندلس» سه شنبه 28 آذرماه از ساعت 15 تا 17 و کرسی نقد «دلالت های قرآنی برای صورت بندی مفهوم امت اسلامی در مناسبات جهان اسلام» در همین روز از ساعت 18 تا 20 و نشست علمی«ظرفیت های اخلاق گستری حوزه علمیه به منظور کاهش منازعات حقوق شهروندان» پنج شنبه از ساعت 8 تا 9:30 برگازار خواهد شد.

این کرسی ها و نشست های علمی از 25 تا 30 آذرماه در حاشیه سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در مرکز همایش های غدیر واقع در قم، ابتدای خیابان معلم برگزار می شود.

شایان ذکر است که علاقه مندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند در روزهای فوق الذکر از ساعت 8 تا 20 به این نمایشگاه مراجعه کنند./822/ت۳۰۳/ی

ارسال نظرات