۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۶
کد خبر: ۵۴۳۷۷۴

جنبش فتح همه نوع مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی را مشروع توصیف کرد

معاون رییس تشکیلات خودگردان فلسطین پس از آنکه همه انواع مقاومت علیه رژیم صهیونیستی را مشروع توصیف کرده بود از سوی یکی از مسؤولان ارشد این رژیم تهدید شد.
جنبش فتح فلسطین

به گزارش خبرگزاری رسا، «محمد العالول» عضو کمیته مرکزی فتح و معاون محمود عباس در اظهاراتی اعلام کرد توافق «اسلو» تمام شده و همه انواع مقاومت «مشروع» است؛ وی افزود محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان طی 2 روز آینده نشست‌هایی با کمیته مرکزی فتح برگزار خواهد کرد تا تصمیم‌های مهمی درباره قدس بگیرد.

العالول در مصاحبه‌ای با شبکه «النجاح‌الیوم» گفت: مبارزه با طرف اشغالگر است و ما طرفی هستیم که به آن تعرض شده است. هرگونه تصمیمی (در پاسخ به این اقدامات) روی میز است: رجوع به سازمان ملل یا محاصره سیاسی رژیم صهیونیستی، رفتن به شورای امنیت و تلاش برای اخذ عضویت کامل فلسطین به علاوه ادامه تحرک‌ها در راه مقابله با رژیم اشغالگر.

وی افزود چالشی که ما اکنون در آن هستیم برای قدس است، فتح معتقد است جنایات رژیم اشغالگر «بی سابقه» است و این رژیم سعی می کند با مصادره زمین و شهرک‌سازی، واقعیت‌های مورد نظر خود را تحمیل کند. فلسطینی‌ها در حال نبرد همیشگی با اشغالگر هستند گاهی شعله این مبارزه بالا می‌رود و گاهی پایین می‌آید؛ نشانه عمومی تعامل با اشغالگر، نبردی است که غیر قابل توقف است.

العالول تأکید کرد آمریکا شریک رژیم صهیونیستی در نقض حقوق فلسطینی‌ها و تعرض به ملت فلسطین است.

مقام صهیونیست: حرفی نزنید که از آن پیشمان شوید

یوآو بردخای هماهنگ‌کننده رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی در صفحه فیسبوک خود با انتشار مطلبی مدعی شد العالول به خشونت تحریک می‌کند.

وی خطاب به العالول نوشت: به خاطر داشته باش که سخنان تو عکس‌العمل‌هایی دارد و مسؤولیت آن با توست؛ اظهاراتی که بعدا از آن پیشمان شوی ممنوع است؛ به تو نصیحت می‌کنم درباره سخنانت توضیح دهی./۸۴۷/ب۱۰۲/ف

منبع: فارس

ارسال نظرات