۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰
کد خبر: ۵۴۴۵۱۰
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

مسؤولان در ساخت و سازها دقت کنند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه زندگی یکنواخت سبب غفلت انسان می شود، گفت: مسؤولان، معماران و مهندسین در ساخت و سازها دقت کنند و تنها برای به دست آوردن پول تلاش نکنند، سکونت گاه هایی که ساخته می شود باید در مقابل حوادث مقاوم باشد.
عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند صبح امروز در دیدار مدیرکل و اعضای ستاد مدیریت بحران خراسان جنوبی اظهار داشت: دنیا دار مکافات است و در آن صدها حکمت نهفته است.

وی با بیان اینکه هر انسانی به گونه ای در دنیا مورد آزمایش الهی قرار می گیرد، گفت: انسان پای آزمایشات نمره می گیرد، در دنیا باید تفاوت ها و تلنگرها باشد که بشر سرگرم مسائل نفسانی نشود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: ظاهر این تلنگرها و حوادث تلخ است اما باطنی دارد و آن این است که انسان وظیفه اش را فراموش نمی کند، اگر زندگی بشر یکنواخت باشد همه چیز را فراموش می کند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه در عالم دنیا مقصد و حرکتی داریم و نباید به این دنیا اعتماد کرد، گفت: آن کسی که دیروز غرق در رفاه و زندگی مدرن و سلامت نفس بوده امروز با یک زلزله، نیازمند سرپناه می شود.

وی با بیان اینکه زندگی یکنواخت سبب غفلت انسان می شود، ادامه داد: مسؤولان، معماران و مهندسین در ساخت و سازها دقت کنند و تنها برای به دست آوردن پول تلاش نکنند، سکونت گاه هایی که ساخته می شود باید در مقابل حوادث مقاوم باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: بسیاری از تخریب ها در سیل و زلزله به علت تقصیرات انسان است، بسیاری از حوادث را می توان پیشگیری کرد و اگر به عدل و حق عمل شود حوادث ناگوار کاهش پیدا می کند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی خطاب به اعضای ستاد مدیریت بحران استان، اظهار کرد: گاهی انسان شغل هایی دارد که هم عبادت و هم شغل محسوب می شود و در این شغل ها می توان قصد قربت کرد.

وی شغل اعضای مدیریت بحران را ارزشمند دانست و افزود: در حوادث از خود گذشتگی می کنید و جان بسیاری از افراد را نجات می دهید و این ارزشمند است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: آنچه که از سوی خداوند متعال بیاید حکمت است و در این حکمت آزمایش می شویم و این ها ذخایر آخرت انسان است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه حضور به موقع اعضای ستاد مدیریت بحران در تمام صحنه ها نشان از تعهد آن ها است، تصریح کرد: شما در جامعه گمنام هستید و در حالی که پیش از این کسی را ندیدید و نمی شناسید ولی مشتاقانه کمک می کنید./880/پ203/ب1

ارسال نظرات