۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۳
کد خبر: ۵۴۴۵۵۹
آیت الله حکیم:

دشمنان هویت اسلامی جوانان را هدف قرار داده‎اند

یکی از مراجع تقلید خواستار هوشیار جوانان نسبت به دسیسه‎های دشمنان شد و بیان داشت که آنان هویت اسلامی جوانان را هدف قرار داده‎اند.
آیت الله سید سعید حکیم

 

به گزارش خبرگزاری رسا، جمعی از دانشجویان استان بصره و ذی قار عراق ضمن تشرف به زیارت بارگاه مطهر حرم امام علی (ع) با حضرت آیت الله سید محمد سعید حکیم از مراجع تقلید نجف اشرف دیدار و گفت‎وگو کردند.

حضرت آیت الله حکیم در این دیدار خواستار تمسک دانشجویان به عقاید و دین خود برای مقابله با تهدیدات و خطر‎های موجود در جامعه شد و بیان داشت که دشمنان جوانان را هدف اهداف شوم خود قرار داده‎اند تا آنان را از مسیر حق و صحیح دور کنند.

وی به آخرین رویدادهای نظامی و امنیتی عراق اشاره کرد و بیان داشت: مجاهدان عراقی با تمسک به عقاید صحیح توانستند جریان تروریستی داعش را شکست دهند و موجب تعجب جهانیان شدند.

این مرجع تقلید جوانی را دوران بسیار با ارزش توصیف کرد و اظهار داشت: جوانان از رذائل اخلاقی که درپی از بین بردن هویت و فرهنگ اسلامی و اهل بیت (ع) است باید به شدت دوری کنند و به اخلاق نیک مزین و به انجام وظایف شرعی ملتزم باشند.

حضرت آیت الله حکیم در پایان از خداوند متعال توفیق آنان برای انجام اعمال صالح و دعوت دیگران به حق را مسالت کرد./994/ب903/ف

ارسال نظرات