۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۲
کد خبر: ۵۴۴۸۷۱
معاون دبیرکل الوفاق بحرین:

اجازه چشیدن طعم آرامش را به آل‌خلیفه نمی‎دهیم

معاون دبیرکل جمعیت الوفاق اسلامی بحرین با محکومیت صدور حکم اعدام از سوی دادگاه نظامی گفت: اجازه چشیدن طعم آرامش را به آل‌خلیفه نمی‎دهیم.
حجت الاسلام شیخ حسین الدیهی معاون دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ حسین الدیهی معاون دبیرکل جمعیت الوفاق اسلامی بحرین در پیامی، صدور حکم اعدام علیه 6 تن از شهروندان این کشور از سوی دادگاه نظامی آل خلیفه را به شدت محکوم کرد.

در این پیام آمده است: همه احکام اعدام صادر شده در بحرین نشان دهنده شکست و فروپاشی معنوی صاحبان قدرت و تسلط یافتگان بر ملت به وسیله سرکوب و قلع و قمع و قدرت بوده و آنان با چنین احکامی درصدد جبران شکست خود در برابر طرفداران خود هستند.

وی افزود: نظام به انتقام گیری به وسیله دستگاه امنیت و قضا عادت کرده و هرگاه با شکست سیاسی و دیپلماسی مواجه می شود به چنین ترفندهایی روی می آورد و هم اکنون که به احساس ناامیدی بزرگی رسیده به افزایش احکام اعدام روی آورده است.

این روحانی بحرینی با اشاره به جنون عظیم آل خلیفه تصریح کرد: این احکام اعدام همه شعارهای دروغین و سازمان های کاریکاتوری که برای فریب افراد ساده و جامعه جهانی تدارک دیده بودند را رسوا ساخت و نشان داد که از دستگاه قضا در زمان ناکامی سیاسی سوء استفاده می کنند.

وی اظهار داشت: هر که به بررسی واقعیت ها بپردازد، مشاهده می کند که نظام در حال دروغ بزرگی است چرا که هیچ کدام از اطلاعات و خصوصیت هایی که بیان می کند با واقعیت سازگار نبوده و نمایشنامه ای را اجرا می کند که بر ناکامی نویسنده و کارگردان آن دلالت دارد.

حجت الاسلام دیهی همه این اقدامات را تصفیه حساب با ملت بحرین دانست و تأکید کرد: این احکام و بازداشت و گزینه های امنیتی و قضایی نظام نشان دهنده ضعف و عدم قدرت در  تحقیق دستاورد واقعی و ملموسی است که بتواند به جنبش و انقلاب ملت پایان دهد.

معاون دبیرکل جمعیت الوفاق ادامه داد: گمان نظام بحرین مبنی بر پایان جنبش ملی و چیره شدن بر عزم و اراده مردم به وسیله چنین احکام ظالمانه ای یک توهم به شمار می آید و ملت ما اجازه نمی دهد نظام طعم آرامش و راحتی را بچشد.

وی در پایان بیان داشت: اطلاعات نشان می دهد که نظام خود را برای نمایشنامه ها و دعواهای امنیتی شکست ناکام بیشتری برای تحقق پروژه سیاسی خود در سال 2018 با استفاده از دستگاه قضایی فاقد استقلال آماده می کند ولی ما تأکید می کنیم که ملت بیدار و هوشیار بحرین بر همه این نمایشنامه ها فائق آمده و آن را به زباله دان تاریخ می فرستد.

گفتنی است دادگاه نظامی بحرین روز گذشته اولین حکم خود را علیه انقلابیان صادر کرد و بر این اساس 6 شهروند به اعدام و 15 سال حبس و سلب تابعیت و 7 تن دیگر نیز به 7 سال زندان و سلب تابعیت محکوم شدند./980/ب902/د

ارسال نظرات