۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۹
کد خبر: ۵۴۴۹۶۳
مسؤول شورای هماهنگی استان خبر داد؛

برگزاری مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی در ۳۷ شهر مازندران

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران از برگزاری مراسم بزرگداشت حماسه نهم دی در ۳۷ شهر استان خبر داد.
امام جمعه موقت ساری

حجت‌الاسلام یوسف یوسف‌پور، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری با اشاره به در پیش بودن حماسه نهم دی از برگزاری برنامه بزرگداشت این حماسه تاریخی در 37 شهر استان خبر داد.

وی با بیان این که هماهنگی های لازم برای برگزاری هر چه باشکوه تر بزرگداشت حماسه نهم دی در شهرهای مختلف استان صورت گرفته است، افزود: پاسداشت این حماسه بزرگ، به معنای حفظ و تداوم آرمان ها و ارزش های انقلاب است.

حجت الاسلام یوسف پور با بیان این که حماسه مردمی نهم دی آتش فتنه کینه توزان علیه انقلاب و نظام اسلامی را خاموش کرد، بیان داشت: متأسفانه جریان فتنه با حمایت نظام سلطه قصد براندازی نظام را داشتند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که حماسه نهم دی امید واهی که فتنه گران داخلی و خارجی به آن دل بسته بودند را به نا امیدی تبدیل کرد، تصریح کرد: آن خروش، عزتمندانه ملت ایران جریان فتنه را به زباله دان تاریخ فرستاد.

حجت الاسلام یوسف پور با بیان این که دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی تصور می کردند که ایران اسلامی نیز همانند دیگر کشورهای جهان است که به راحتی بتوانند توطئه خود را با کمک عده ای فریب خورده عملیاتی کنند، خاطرنشان کرد: ملت بزرگ و با بصیرت ایران اسلامی هوشمندانه مانع تحقق فتنه بدخواهان انقلاب اسلامی شدند.

وی با بیان این که این وظیفه همه بخش های کشور است که سالروز حماسه نهم دی را باشکوه تر از هر سال دیگری برگزار کنند، بیان داشت: توجه به پاسداشت حماسه مردمی نهم دی، یادآور روزهای فتنه و بصیرت بالای مردم در دفاع از انقلاب است.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که حماسه نهم دی به‌عنوان حرکت ماندگار و روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار است، گفت: متأسفانه عده ای که منافع خود را در کشور در خطر می بینند تلاش می کنند تا پرونده فتنه ۸۸ را در کشور مختومه اعلام کنند.

حجت الاسلام یوسف پور با تأکید براین که سالروز حماسه نهم دی به هیچ عنوان نباید فراموش شود، تصریح کرد: فراموشی چنین روز مهمی یکی از برنامه های دشمنان در کمرنگ آرمان ها و ارزش های انقلاب است.

وی با بیان این که رویای کسانی که تلاش می کنند موضوع فتنه 88 به فراموشی سپرده شود به طور حتم تعبیر نخواهد شد، خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران اسلامی هوشیار تر از هر زمان دیگری در دفاع از انقلاب، نظام و رهبری در صحنه حضور دارند.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که برخی ها انتظار دارند به راحتی توطئه فتنه گران و خسارت هایی که به کشور وارد کردند به راحتی فراموش شود، بیان داشت: عملکرد نادرست برخی از افراد خسارت های مادی و سیاسی بسیاری را به کشورمان تحمیل کرد.

وی با اشاره به این که فتنه گران داخلی و خارجی در سال 88 به بهانه تقلب در انتخابات کشور را به آشوب کشیدند و به مقدسات دینی ملت ایران اهانت کردند، افزود: مردم کشورمان هیچ گاه خاطرات تلخ اهانت و جسارت فتنه گران به سید و سالار شهیدان را از یاد نبرده اند.

حجت الاسلام یوسف پور با بیان این که در جریان فتنه 88 بصیرت و شناخت صحیح دشمن مسأله بسیار مهمی بود که متأسفانه برخی ها در این آزمون مهم رد شدند، بیان داشت: تنها مردم بودند که با بصیرت و آگاهی بالای خود به ندای ولی فقیه لبیک گفتند و آتش فتنه را در کشور برای همیشه خاموش کردند.

امام جمعه موقت ساری در ادامه سخنان خود به برگزاری بزرگداشت حماسه نهم دی در برخی شهرهای مازندران اشاره کرد و گفت: این مراسم باشکوه در ساری با سخنرانی، حجت الاسلام ابوترابی فرد، عضو هیأت عالی حل اختلاف قوای سه‌گانه و تنظیم روابط مجلس شورای اسلامی در امامزاده یحیی (ع) ساری، در بابل با سخنرانی حجت‌الاسلام گواهی، رییس سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیان کشور در آستانه امامزاده قاسم(ع) و همچنین در چالوس با سخنرانی آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران در سالن شهید آوینی برگزار خواهد شد./۹۵۰/ت303/ب1

ارسال نظرات