۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۵۴۵۳۰۶
امام جمعه خرم آباد:

حماسه ۹ دی تجلی روحیه ولایت مداری و انقلابی ملت ایران است

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به نقش مردم در خلق حماسه ۹ دی و خنثی کردن فتنه ۸۸ در سایه بصیرت و هوشیاری، گفت: این حضور روحیه انقلابی و ولایتمداری ملت ایران را که خنثی کننده توطئه دشمنان انقلاب است، به نمایش گذاشت.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: سخنان رهبری همواره چراغ راه است.

هوشیاری در برابری توطئه دشمنان انقلاب

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه رهبری در سخنان خویش به اهداف دشمن در راستای دور کردن مردم از انقلاب و ناامیدی از نظام اشاره کرد، افزود: باید همواره نسبت به این توطئه دشمنان هوشیار باشیم.

وی با اشاره به اینکه عربستان و آمریکا برای نامید ساختن مردم از انقلاب هزینه های گزافی انجام می دهند، اظهار داشت: باید با انجام کارهای فرهنگی و تبیین اهداف و آرمان های انقلاب جلوی توطئه دشمن گرفته شود.

روحیه انقلابی مسؤولان خنثی کننده توطئه های دشمنان نظام است

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان اینکه برخی در داخل کشور در گذشته مسؤولیت هایی داشته و از امکانات مختلف بهره مند شده اند و امروز با سیاه نمایی توطئه دشمنان را اجرا می کنند، خاطرنشان کرد: باید در برابر دسیسه های این افراد هوشیار بود.

وی قدرت طلبی و بی تقوایی را مهم ترین عاملی عنوان کرد که موجب ناامیدی مردم از نظام و انقلاب می شود و گفت: مسؤولان با دوری از اینها و تکیه بر روحیه انقلاب باید توطئه های دشمنان را خنثی کنند.

9 دی روز بصیرت و میثاق مردم با ولایت است

نماینده ولی فقیه در لرستان با گرامیداشت سالروز حماسه 9 دی و نقش مردم در خلق این روز تاریخی اظهار داشت: 9 دی خط بطلانی بر توطئه های دشمنان انقلاب و خنثی کننده فتنه 88 بود.

وی 9 دی را روز بصیرت و میثاق مردم با ولایت عنوان کرد و گفت: این روز یکی از روزهای سرنوشت ساز ایران اسلامی است، در این روز ایمان و غیرت مردم ایران برای دفاع از اصول و ارزش های انقلاب اسلامی به نمایش گذاشته شد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به تجلی روحیه ولایتمداری و انقلابی ملت ایران در 9 دی ادامه داد: مردم با آمدن به خیابان ها در 9 دی با رهبر معظم انقلاب بیعت دوباره کردند و وحدت و انسجام ملی را به نمایش گذاشتند.

وی با ادآوری به اینکه در جریان فتنه 88، فتنه گران خسارت سنگینی به کشور وارد کردند، اظهار داشت: جریان فتنه 88 و حماسه 9 دی برای ما سراسر درس و عبرت است، باید همواره در برابر توطئه های دشمنان خارجی و داخلی نظام و انقلاب هوشیار باشیم.

امام جمعه خرم آباد در ادامه به حذف جمله «اشهد ان علیا ولی الله» از جزوه احکام دانش‌ آموزان استان لرستان اشاره و عنوان کرد: این یک خطای بزرگ از سوی آموزش و پرورش سبب رنجش مردم ولایتمدار استان شده و قابل تحمل نیست.

وی با اشاره به اینکه در راستای حذف این جمله با احساسات مذهبی، اعتقادی و دینی مردم بازی شده است، خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش در رابطه با رخ دادن این اشتباه سهوی عذرخواهی کرد و اما دستگاه‌های قانونی لازم است که موضوع را بررسی کرده و عوامل مقصر را به مردم اعلام کنند./9459/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات