۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳
کد خبر: ۵۴۵۳۸۴
تجمع علمای مسلمان لبنان:

دشمنان توانایی دور کردن ایران از رهبری محور مقاومت را ندارند

علمای شیعه و سنی لبنان تأکید کردند که دشمنان به هیچ وجه نمی توانند ایران را از رهبری محور مقاومت دور سازند.
تجمع علمای مسلمان لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، تجمع علمای مسلمان لبنان در پیامی که پس از نشست هفتگی صادر شد، نوشت: نبرد کنونی میان محور مقاومت و محور شرارت آمریکایی بر مساله فلسطین تمرکز دارد. این در حالی است که دشمنان امت تلاش می کنند فتنه داخلی را در کشورهای محور مقاومت برانگیخته تا این کشورها در درگیری های داخلی مشغول بوده و از نزاع اصلی دور شوند.

در این پیام آمده است: اعتراض های صورت گرفته در برخی مناطق ایران در این چارچوب قرار دارد و دشمنان جمهوری اسلامی ایران درصدد سوء استفاده از مطالبات به حق مردمی در این کشور و تبدیل آنها به عملیات تنش و آشوب هستند.

علمای شیعه و سنی لبنان اظهار داشتند که دشمنان تلاش می کنند امنیت ملی ایران را خدشه دار سازند و گمان می کنند که توانایی دور کردن جمهوری اسلامی ایران از رهبری محور مقاومت را دارند.

آنان به ملت فلسطین درود فرستاده و تصریح کردند: ملت فلسطین روز جمعه تظاهرات خشم جدید و بسیار قوی تر از تظاهرات های گذشته برگزار کرد تا اطمینان یابیم آتش انتفاضه خاموش شدنی نیست و دشمن صهیونیستی حتی در صورت عقب نشینی دونالد ترامپ از تصمیم جنایتکارانه خود نیز طعم آرامش را نخواهد چشید.

در ادامه این پیام خاطرنشان شده است: شلیک موشک به شهرک های صهیونیستی پاسخ طبیعی و دفاع از نفس در پرتو جنایت های روزمره و شهید و مجروح و اسیر کردن کودکان و تخریب خانه ها به شمار می آید. گروه های فلسطینی باید عملیات مقاومتی خود را علیه صهیونیست ها گسترش دهند.

تجمع علمای مسلمان لبنان در بخش پایانی پیام خود، انفجار تروریستی در مرکز دینی و فرهنگی در غرب کابل پایتخت افغانستان و همچنین فاجعه خونین در بازاری در یمن را محکوم کرد و اظهار داشت که بر اساس اعلام سازمان ملل، 109 تن از شهروندان یمنی در روزهای گذشته جان خود را از دست دادند./980/ب902/د

ارسال نظرات