۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹
کد خبر: ۵۴۵۴۰۱
آیت الله موسوی جزایری:

پیام ۹ دی وحدت و تبعیت از رهبری است

آیت الله موسوی جزایری گفت: راهپیمایی یوم الله ۹ دی بر وحدت ملت مسلمان ایران و تبعیت شان از رهبر معظم انقلاب تأکید دارد.
سخنرانی آیت الله موسوی جزایری در همایش انجمن علمی ارتباطات و تبلیغ حوزه علمیه قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، در حاشیه راهپیمایی یوم الله 9 دی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حضور مردم در مراسم گرامیداشت و راهپیمایی یوم الله 9 دی بسیار قابل توجه است و پیام راهپیمایی مذکور مشت بسیار محکمی بر دهان دشمنان نظام اسلامی از جمله آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان ابراز داشت: حماسه یوم الله 9 دی پیام های خاص خودش را برای معدود گول خوردگان و مزدوران دشمنان دارد و این افراد بدانند که در برابر سیل خروشان ملت نمی توانند ایستادگی کنند.

امام جمعه اهواز از گول خوردگان و مزدوران خواست تا به صفوف ملت پیوسته و اسباب خسارت دنیا و آخرت را برای خودشان درست نکنند.

زعیم حوزه علمیه خوزستان با بیان اینکه راهپیمایی یوم الله 9 دی از حرم علی بن مهزیار اهوازی آغاز شده است، تصریح کرد: این راهپیمایی بر وحدت ملت مسلمان ایران و تبعیت شان از رهبر معظم انقلاب تأکید دارد.

آیت الله موسوی جزایری با اشاره به اینکه مردم ایران در برابر دشمنان یکدل و یکدست هستند، خاطرنشان شد: به فضل خداوند جمهوری اسلامی پیروز و دشمنانش شکست می خورند./9456/پ203/ب1

ارسال نظرات