۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵
کد خبر: ۵۴۵۵۶۹

حماس حمایت‌های ایران برای تداوم مقاومت فلسطین را ضروری دانست

معاون رییس دفتر سیاسی حماس با ضروری دانستن حمایت‌های ایران برای تداوم مقاومت فلسطین، تاکید کرد: این حمایت‌ها هیچگاه قطع نشده است.
حماس

به گزارش خبرگزاری رسا، «صالح العاروری» معاون رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» صبح امروز در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «القدس» اعلام کرد: حمایت‌های ایران از مقاومت فلسطین هیچگاه متوقف نشده و این حمایت‌ها برای تداوم مقاومت موثر، ضروری بوده است.

العاروری با بیان اینکه ایران تنها کشوری است که به صورت علنی از حماس حمایت می‌کند، تاکید کرد: تداوم حمایت‌های ایران از مقاومت فلسطین نشان‌دهنده عزم این کشور برای مقابله با رژیم صهیونیستی است.

وی با بیان اینکه حمایت‌های ایران از مقاومت فلسطین صوری و نمادین نیست، افزود: این حمایت‌ها واقعی، داری نقش اصلی و برای تداوم و تاثیر مقاومت حیاتی است.

معاون رییس دفتر سیاسی حماس درباره روابط با جنبش حزب‌الله لبنان نیز گفت: روابط ما با حزب‌الله بسیار خوب است و آنها آماده‌اند در نبرد علیه رژیم صهیونیستی، به هر طریقی کمک کنند.

العاروری همچنین ضمن اعلام آمادگی حماس برای تبادل اسرا با رژیم صهیونیستی گفت اما صهیونیست ها تا کنون هیچ گامی در این باره برنداشته‌اند./۸۴۷/ب۱۰۲/ف

منبع: فارس

ارسال نظرات