۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۶
کد خبر: ۵۴۵۸۶۳
جنبش امت لبنان:

ایران شیوه ناکامی توطئه‌ها را به خوبی می‎شناسد

جنبش امت لبنان با محکومیت اغتشاش های اخیر تأکید کرد که ایران شیوه ناکمی توطئه ها را به خوبی می شناسد.
جنبش امت لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، جنبش امت لبنان از هجمه رسانه ای و بزرگنمایی حوادث جمهوری اسلامی ایران از سوی برخی دولت ها به شدت انتقاد کرد و افزود: این هجمه از رسانه های آمریکا آغاز شد و رسانه های سعودی و برخی رسانه های عربی نیز کاملا در این راستا گام برداشتند.

این جنبش اظهار داشت که این هجمه رسانه ای ما را به یاد دروغ «بهار عربی» در سوریه و پیش از آن نیز دروغ «انقلاب سبز» در ایران می اندازد.

در ادامه این پیام آمده است: جمهوری اسلامی ایران از زمان پیروزی انقلاب اسلامی و رسیدن به استقلال و آزادی از سوی قدرت های امپریالیسم و عقب افتاده با هجمه مواجه شده است. انقلاب اسلامی سبب شد تا کشورهای استکبار و استعمار و همچنین مزدوران آنها در منطقه با ایران به دشمنی بپردازند.

جنبش امت تصریح کرد: این توطئه در پرتو نقش مهم و سرنوشت سازی انقلاب اسلامی در بنای محور مقاومت بر اساس ائتلاف محکم با سوریه و حمایت از گروه های مقاومت در لبنان و فلسطین، دستیابی این محور به پیروزی ها و دستاوردهای بی نظیر، ایستادگی  ایران در برابر رژیم صهیونیستی و حمایت از مقاومت و انتفاضه فلسطین و مقابله با یهودی سازی قدس و تصمیم ترامپ علیه این شهر طبیعی است.

این جنبش خاطرنشان ساخت: دشمنان می خواهند ایران را از قله مقاومت و پایداری دور سازند اما ایران همانگونه که همگان می دانند شیوه ناکامی این توطئه را به خوبی می شناسد./980/ب903/د

ارسال نظرات