۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۵۴۶۲۹۹

مشارکت مبلغان حوزه علمیه نجف در عملیات پاکسازی حومه شهر الحویجه

جمعی از مبلغان حوزه‎های علمیه نجف اشرف در عملیات پاکسازی حومه شهر الحویجه واقع در استان کرکوک از چنگال داعش، مشارکت کردند.
مبلغان حوزه علمیه نجف

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ خلیل العلیاوی از مبلغان حوزه‎های علمیه و عضو اداره ارشاد و دفاع از عراق وابسته به آستان مقدس علوی در گفت‎وگو با خبرنگاران گفت: مبلغان حوزه‎های علمیه و عضو اداره ارشاد و دفاع به همراه اعضای بسیج مردمی و ارتش عراق در عملیات پاکسازی حومه شهر الحویجه واقع در استان کرکوک از چنگال داعش مشارکت کردند.

حجت السلام شیخ سعد الحصناوی از دیگر مبلغان حوزه‎ علمیه نجف اشرف بیان داشت: مبلغان سلام و توصیه‎های حضرت آیت الله سیستانی را به رزمندگان ابلاغ کردند.

وی افزود: بیان احکام شرعی و تاکید بر حفظ جان و مال انسان‎ها از دیگر وظایف مبلغان بود.

این مبلغ حوزه علمیه نجف بیان داشت: در عملیات آزاد سازی حومه شهر الحویجه ارتش و گردان علی الاکبر (ع) حضور دارد. طی این عملیات تاکنون 9 داعشی دستگیر و روستاها و مناطق مهم آزاد شد.

همچنین اداره ارشاد و دفاع عراق وابسته به آستان مقدس علوی کاروانی را از سوی مسجد الحنانة نجف به منطقه عملیاتی الرهیمة واقع در صحرای نجف الغربیه اعزام کرد.

حجت الاسلام سید احمد الموسوی مسؤول و خطیب مسجد الحنانه در این رابطه به خبرنگاران گفت: با اشراف آستان مقدس علوی مواد غذایی اساسی و مورد نیاز رزمندگان گردان امام علی (ع) که در مناطق عملیاتی مستقر هستند، ارسال کردیم./994/ب903/ف

ارسال نظرات