۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹
کد خبر: ۵۴۶۳۷۱
حکیم:

جوانان باید از توانایی و عمر خود به خوبی بهره ببرند

رییس ائتلاف ملی عراق بیان داشت که جوانان باید از توانایی و عمر خود در زمینه‎های مختلف آموزشی و ورزشی به خوبی بهره ببرند.
سید عمار حکیم، رییس ائتلاف ملی عراق

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید عمار حکیم رییس ائتلاف ملی عراق در دیدار با جمعی از ورزشکاران گفت: جوانان و ورزشکاران باید از توانایی و فرصت‎های عمر خود در زمینه‎های آموزشی و ورزشی به خوبی بهره ببرند.

وی افزود: جوانان عراقی در همه مراحل مهم در صحنه حضور دارند که در آخرین مورد آن می‎تواند به مقابله با جریان تروریستی داعش اشاره کرد که توانستند پیروزی‎های چشمگیر و شیرینی را برای ملت خود بدست بیاورند.

رییس ائتلاف ملی عراق بر ضرورت التزام جوانان به اخلاق و پیروی از دستورات شرعی تاکید کرد و بیان داشت: جوانان باید روحیه و اخلاق ورزشی داشته باشند و به مردم خود خدمت کنند.

وی ادامه داد: ملت عراق توانستند خطر داعش و چالش‎های سیاسی که وحدت این کشور را به شدت تهدید می‎کرد را پشت سر بگذارند و اختلافات فرقه‎ای و نژاد پرستی را کاهش دهند.

حجت الاسلام سید عمار حکیم خاطرنشان کرد که ملت عراق باید پیروزی‎های که در زمینه‎های مختلف در سال‎های اخیر بدست آورده‎اند را حفظ و در راستای بهبود خدمات تلاش کنند./994/ب903/ف

ارسال نظرات