۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۰
کد خبر: ۵۵۱۶۴۹
امام جمعه خلخال:

دشمن با شایعه‌سازی در حادثه سانچی به دنبال دسترسی به اهداف خود است

امام جمعه خلخال گفت: دشمنان از اولین روز حادثه نفتکش سانچی با موج‌سواری بر روی موضوع‌های غیر واقعی و تحریف جزئیات این حادثه قصد در فریب مردم و به دنبال رسیدن به اهداف خود بودند.
حجت الاسلام امیر رشتبری امام جمعه خلخال

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام امیر رشتبری خطیب این هفته نماز جمعه خلخال با اشاره به حادثه نفتکش سانچی و اظهار همدردی مردم شهرستان خلخال با خانواده حادثه دیدگان این نفتکش اظهار کرد: دشمنان از اولین روز حادثه با موج‌سواری بر روی موضوع‌های غیر واقعی و تحریف جزئیات این حادثه قصد در فریب مردم و به دنبال رسیدن به اهداف خود بودند.

وی افزود: مردم به شایعات و جوسازی دشمنان اعتماد نکنند و بدانند که یکی از مطالبات مردم ایران بررسی جزئیات این موضوع و بیان صریح و روشن این حادثه از سوی مسؤولان ذیربط است و مردم خواستار محاکمه مقصرین در دادگاه‌های بین‌المللی دنیا هستند.

امام جمعه خلخال گفت: دشمن از یک موضوع کوچک، کوهی از مشکلات را در برابر کشورمان و این نظام الهی درست می‌کند که مردم و مسؤولان باید هوشیار باشند و بهانه دست دشمن ندهند.

حجت الاسلام رشتبری اضافه کرد: حرف بی‌مبنای دشمن نباید در جامعه ما مورد قبول واقع شود چرا که ذات دشمن نفوذ برای تضعیف نظام است.

وی با تبریک ولادت با سعادت صدیقه کبری حضرت زینب (س) روز پرستار را به فعالان جامعه پزشکی و سلامت شهرستان خلخال تبریک گفت.

امام جمعه خلخال وظیفه مسؤولان کشور را تمرکز برای حل مشکلات عموم جامعه کشور عنوان و گفت: مسؤولان به جای زد و خورد‌ها به فکر تقسیم کار، تمرکز بر روز مشکلات و تبیین راهکارها برای حل مشکلات مردم در خلخال باشند.

وی یکی از مطالبات به حق مقام معظم رهبری و مردم را پاسخ صریح و مسؤولانه مسؤولان دولت به مردم عنوان کرد و افزود: مردم آنچه که این مسؤولان دم از آن می‌زنند را درجامعه احساس نمی‌کنند./۹۶۹/د۱۰۲/ب۱

منبع: فارس

ارسال نظرات