۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰
کد خبر: ۵۵۲۰۳۳
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

فعالیت پرستاران قابل نرخ گذاری نیست

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: فعالیت و اقدامات پرستاران قابل نرخ گذاری نیست و فعالیت آن ها غیر از مباحث مادی به التیام دردهای روحی و روانی مرتبط است.
عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند ظهر امروز در دیدار پرستاران بیمارستان بوعلی(ارتش) بیرجند اظهار داشت: پرستاران نه تنها فعالیتی فیزیکی دارند بلکه دارای شغل انسانی و الهی هستند.

وی گفت: درمان بیماران از طریق دارو یکی از روش های درمان است اما مسائل روحی و روانی در بهبود بیمار نیز تاثیرگذار است که نوع برخورد و محبت می تواند این کمبودهای روحی در بیمار را جبران کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: خداوند متعال در نظام خلقت خود سیستم جبرانی قرار داده و زمانی که خداوند به انسانی نوزادی را هدیه می کند، این نوزاد بی دفاع است و حتی قدرت تهیه یک وعده غذایی برای خود ندارد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه خداوند نیازهای نوزادان را در بعد روحی و روانی جبران می کند، تصریح کرد: خداوند دارای اسامی بسیاری است که جبار نیز یکی از این اسامی مقدس خداوند متعال می باشد که به معنای جبران کننده است.

وی ادامه داد: فعالیت و اقدامات پرستاران قابل نرخ گذاری نیست و فعالیت آن ها غیر از مباحث مادی به التیام دردهای روحی و روانی مرتبط است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: شغل پرستاری ارزشمند می باشد و یکی از مشاغلی است که می توان در آن قصد قرب الهی کرد./880/پ203/ب1

ارسال نظرات