۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵
کد خبر: ۵۵۲۵۵۰
نماینده ولی فقیه در ایلام:

تحول در دانشگاه ها از دستاورد های انقلاب اسلامی است

نماینده ولی فقیه در ایلام گفت: مساله روز کشور مشکلات اقتصادی است؛ اما اساتید و دانشجویان می توانند با برنامه و طرح ریزی دقیق مشکلات را حل کنند.
لطفی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، امروز در دیدار با اعضای دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام اظهار داشت: یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی تحول بزرگ در دانشگاه ها بود.

وی افزود: امروز نو آوری در عرصه های مختلف علمی اعم از دانش هسته ای و پزشکی همه از برکات انقلاب اسلامی است.

امام جمعه ایلام خاطر نشان کرد: تمامی پیشرفت های نظام بر اساس خوداتکایی و خودباوری است و دشمنان قصد گرفتن این روحیه از جوانان را دارند.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی عنوان داشت: مساله روز کشور مشکلات اقتصادی است که اساتید و دانشجویان می توانند با برنامه و طرح ریزی دقیق مشکلات را حل کنند.

وی ادامه داد: قطعا دانشگاه ها در حل مشکلات اقتصادی موثر هستند و همچنین در اجرا کردن اقتصاد مقاومتی می توانند نقش مهمی ایفا کنند.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه دانشگاه آزاد یکی از دانشگاه های پیشرو بوده است، گفت: بحمدالله امروز دانشگاه آزاد با تربیت متخصصان انقلابی کمک شایانی به رشد علم در جامعه کرده است.

گفتنی است در ابتدای این دیدار رییس دانشگاه آزاد به ارائه گزارشی از عملکرد این دانشگاه در استان ایلام پرداخت./۸۷۹/پ۲۰۳/ب۲

ارسال نظرات