۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۴
کد خبر: ۵۵۲۶۴۲
عضو ارشد حزب الله:

عادی سازی روابط مقدمه نفوذ رژیم صهیونیستی است

رییس شورای سیاسی حزب الله لبنان عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را مقدمه نفوذ این رژیم توصیف کرد.
حجت الاسلام هاشم صفی الدین رییس شورای اجرایی حزب الله

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید هاشم صفی الدین رییس شورای شرعی حزب الله لبنان در مراسم میلاد حضرت زینب(س) که از سوی شورای بانوان این حزب در منطقه بئرالعبد برگزار شد، گفت: برخی در لبنان تنها به فکر هدف قرار دادن حزب الله هستند و گاهی می گویند قانون جدید انتخابات از سوی حزب الله تصویب شد و گاهی ادعا می کنند که حزب الله کیفیت ائتلاف ها را دست دست گرفته است و گاهی نیز تصریح می کنند که حزب الله به همراه همپیمانان خود بیشترین کرسی ها را در پارلمان بدست می آورد.

وی افزود: هجمه علیه حزب الله نشان دهنده قدرت ماست و اگر آنها فکر می کنند با هجمه گسترده فرهنگی و رسانه ای و سیاسی و اجتماعی ضعیف خواهیم شد سخت در اشتباه هستند بلکه با قدرت در برابر این هجمه ها می ایستیم.

این روحانی لبنانی تیرهای دشمنان را نتیجه ضعف آنان دانست و اظهار داشت: همانگونه که سید حسن نصرالله فرمود ما در این انتخابات همانند سایر لبنانی ها مشارکت خواهیم داشت و نه کسی را به حاشیه می رانیم و نه اجازه می دهیم ما را به حاشیه برانند. 

وی ادامه داد: آنچه مخالفان را ناراحت کرده است باقی ماندن حزب الله و همپیمانان در سنگر وفاداری در انتخابات است اما آنها نمی توانند خود را پیش و بعد از انتخابات حفظ کنند. ما با همیپمانان وعده کردیم در همه مراحل سخت سیاسی در کنار یکدیگر باشیم.

حجت الاسلام صفی الدین با اشاره به پرداخت مبالغ و اجیر کردن رسانه ها برای ضربه زدن به ائتلاف حزب الله تصریح کرد: ما در همه حوزه های انتخابی در کنار همپیمانان سیاسی خود خواهیم بود و با هم توافق داریم. همپیمانان ما کسانی هستند که در شرایط سخت به دفاع از آنها پرداخته و در کنار هم با دشمن صهیونیستی جنگیدیم.

وی درباره عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی گفت: هر نوع عادی سازی روابط به معنای پذیرش رسمی رژیم صهیونیستی، حمایت از اشغالگران و غاصبان قدس و فلسطین و مقدسات و همچنین آماده کردن شرایط برای کوتاه آمدن از قدس و مقدسات به شمار می آید.

رییس شورای سیاسی حزب الله با اشاره به اینکه حمایت از قدس و پذیرش عادی سازی در آن واحد غیرممکن است، افزود: صهیونیست ها بدون مقدمه نمی توانند وارد جامعه ای شده و شکاف امنیتی ایجاد کنند و هرگونه همکاری و عادی سازی روابط با دشمن به معنای فراهم کردن زمینه های نفوذ است./۹۸۰/ب۹۰۲/د

ارسال نظرات