۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۳
کد خبر: ۵۵۲۷۷۲
معاون حوزه علمیه استان ایلام:

ایران اسلامی در اوج اقتدار است

معاون حوزه علمیه استان ایلام گفت: خدمات ارزنده ای که نظام اسلامی در طول عمر پربرکت خود داشته است قابل مقایسه با دوران ستمشاهی نیست و مشاهده می کنیم که ایران امروز در اوج اقتدار به یکی از قدرت های جهان تبدیل شده است.
پرچم جمهوری اسلامی ایران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام مهدی تقوایی، معاون آموزش حوزه علمیه استان ایلام، عصر امروز در مدرسه علمیه صاحب الزمان(عج) شهر ایلام، اظهار داشت: انقلاب اسلامی مولود حوزه علمیه است.

وی افزود: طلاب با رهبری امام خمینی(ره) علیه ظلم و طاغوت بپا خاستند و نسخه رژیم ظالم و وابسته پهلوی را برای همیشه در هم پیچیدند.

حجت الاسلام تقوایی خاطر نشان کرد: خدماتی ارزنده ای که نظام اسلامی در طول عمر پربرکت خود داشته است قابل مقایسه با دوران ستمشاهی نیست و مشاهده می کنیم که ایران امروز در اوج اقتدار به یکی از قدرت های جهان تبدیل شده است.

معاون آموزش حوزه علمیه استان ایلام عنوان داشت: عده ای در تلاش هستند تا ملت را نسبت به انقلاب اسلامی بدبین و آنها را نا امید کنند که این عمل قطعا یکی از نقشه های دشمنان است.

وی ادامه داد: سلطنت طلبان، منافقین و نظام سلطه که از نظام و ملت ایران کینه دیرینه دارند سعی در القای یأس و ناامیدی در میان مردم داشته که ملت بصیر ایران همواره پاسخ آنها را داده اند.

این مدرس حوزه با بیان اینکه دهه فجر فرصت مناسبی است که اهداف و خدمات نظام اسلامی برای نسل جوان بازگو شود، گفت: بحمدالله انقلاب اسلامی سبب پیشرفت و اقتدار ایران شد و کشوری که تا قبل انقلاب هیچ استقلالی از خود نداشت با پیروزی انقلاب تبدیل به یک کشور مستقل و مقتدر شد.

حجت الاسلام تقوایی در پایان تاکید کرد: طلاب و روحانیان باید در این ایام خدمات انقلاب اسلامی را برای مردم تشریح کرده و نقشه ها و اهداف شوم دشمنان را نیز برای آنان تبیین کنند./۸۷۹/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات