۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۵
کد خبر: ۵۵۳۴۶۴
معاون آموزش حوزه علمیه استان ایلام:

بصیرت افزایی و تبیین دستاوردهای انقلاب از وظایف مبلغان در دهه فجر است

حجت الاسلام تقوایی گفت: بصیرت افزایی و تبیین دستاوردهای انقلاب و افزون بر آن تشریح نقشه های دشمنان و اهداف آنان یکی از وظایف مهم روحانیان در ایام دهه فجر است و مبلغان باید توجه ویژه ای به این مساله داشته باشند.
تقوایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام مهدی تقوایی، معاون آموزش حوزه علمیه استان ایلام، عصر امروز در مدرسه علمیه صاحب الزمان(عج) شهر ایلام اظهار داشت: انقلاب اسلامی پیروزی ایمان بر ظلم و کفر بود.

وی افزود: رژیم پهلوی کاملا رژیمی وابسته به آمریکا بود و هر آنچه که نظام استکباری به آن دیکته می کرد آنها اجرا می کردند.

حجت الاسلام تقوایی خاطر نشان کرد: در دوران طاغوت ایران پیشرفتی نداشت و هر آنچه که بود چپاولگری آمریکا و انگلیس مشهود بود و ایران هیچگونه قدرت تصمیم گیری برای خود نداشت.

معاون آموزش حوزه علمیه استان ایلام عنوان کرد: ایران بواسطه انقلاب شکوهمند اسلامی در مقابل قدرت های غربی و شرقی ایستاد و استقلال خود را بدست آورد.

وی ادامه داد: نظام سلطه بعد از شکست دست نشانده خود در ایران و فرار او از کشور از ابتدای انقلاب تاکنون دست از هیچ طرح و نقشه ای برای مقابله با این انقلاب اسلامی برنداشته است.

این مدرس حوزه با بیان اینکه ایران اسلامی روز به روز در مسیر پیشرفت و توسعه قرار می گیرد، گفت: برکاتی که انقلاب برای ایران داشته با دوره طاغوت قابل مقایسه نیست و در زمان ستمشاهی جز استبداد و خفقان و پیروی از غرب و شرق چیزی مشاهده نشد.

حجت الاسلام تقوایی تاکید کرد: پیشرفت های ما در زمینه هسته ای، پزشکی، فناوری نانو، ورزشی و علمی کاملا مشهود است و حتی یک نمونه از این مسائل در زمان رژیم طاغوت وجود نداشت.

وی اضافه کرد: دشمنان ما کینه بیشتری به واسطه همین پیشرفت های انقلاب و صدور آن به کشورهای دیگر از ایران به دل گرفته و در تلاشند تا این انقلاب را تضعیف و بخشکانند.

معاون آموزش حوزه علمیه استان ایلام تصریح کرد: وظیفه طلاب و روحانیان در این ایام این است که دستاوردهای بزرگ انقلاب را برای نسل جوان در جامعه بیان کنند و نگذارند تا دشمنان با شبهه افکنی ذهن آنان را مخدوش کنند.

این مسؤول حوزوی ابراز داشت: دشمن امروز قصد دارد تا با تبلیغات گسترده به مردم ایران القا کند که انقلاب اسلامی برنامه ای برای حل مشکلات ندارد و آنها را نسبت به آینده کشور نا امید کنند.

حجت الاسلام تقوایی در پایان گفت: بصیرت افزایی و تبیین دستاوردهای انقلاب و افزون بر آن تشریح  نقشه های دشمنان و اهداف آنان یکی از وظایف مهم روحانیان در ایام دهه فجر است و مبلغان باید توجه ویژه ای به این مساله داشته باشند./۸۷۹/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات