۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴
کد خبر: ۵۵۳۷۷۸
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی:

هویت انقلاب کشورمان ایرانی اسلامی است

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: دشمنان تلاش دارند ملی بودن ما را در مقابل اسلامی بودن قرار داده و اختلاف افکنی کنند، اما رهبری فرمودند هویت ما ایرانی و اسلامی است.
حجتالاسلام والمسلمین خاموشی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی شب گذشته در مراسم سوگواری حضرت زهرا(س) که در مسجد جامع غدیر برگزار شد، با اشاره به آیه‌ای از سوره تحریم، گفت: پیامبر(ص) با یکی از کنیزان ازدواج می‌کنند دو نفر از همسران پیامبر(ص) بر علیه ایشان شایعه‌سازی می‌کنند جبرئیل این امر را به پیامبر(ص) خبر می‌دهد و خداوند از آنان می‌خواهد که توبه کنند در غیر این صورت تنبیه می‌شوند.

وی با بیان اینکه امروز فن آوری موجود ریشه نگاه‌های دینی ما را می‌زند، عنوان کرد: دشمن با شایعه‌سازی در فضای مجازی علیه انقلاب اسلامی کار می‌کند، در حالیکه انقلاب نه تنها خود بلکه کشورهای همسایه نظیر عراق و سوریه را به قدرت رساند.

حجت الاسلام والمسلمین خاموشی با طرح این سوال که حکومت‌های اسلامی کدام یک واقعا اسلامی هستند، اظهار داشت: عربستان سعودی دنبال حفظ صهیونیست‌ها در منطقه است، امروز انقلاب اسلامی یک موجود حی است که مقابل ظالمان ایستاده است، اگر شایعه پراکنان داخلی توبه نکرده و برنگردند با خدا درافتاده‌اند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه برای حفظ این انقلاب 320 هزار شهید داده شده است، ابراز کرد: پیام خون بهای شهیدان حفظ انقلاب اسلامی است، امروز انقلاب ما به سایر نقاط دنیا به ویژه در افریقا صادر شده و در حال گسترش است شاید زمانی دعوای آنها سر شمال و جنوب یا فقیر و غنی بود اما امروز دعوای آنها بر سر اسلام و غیر اسلام است.

وی با بیان اینکه حفظ انقلاب بهای سنگینی دارد، گفت: دشمنان به ویژه آمریکا هیچ گاه از ضربه زدن به نظام ما دست برنخواهد داشت.

حجت الاسلام والمسلمین خاموشی افزود: امروز انقلاب اسلام به گونه‌ای در کشورهای دیگر نفوذ کرده که حتی کشوری نظیر روسیه، رییس جمهور آن آقای پوتین در دیدار با رهبر معظم انقلاب خواهان آموزش دین اسلام به برخی ارگان‌های آنها شده است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی بیان داشت: دشمن با ابزار فرهنگی و اجتماعی با ما در حال جنگ است در بخش فرهنگی هویت دینی و ملی ما را هدف قرار داده که آمریکا تخریب بخش دینی و انگلیس تخریب بخش ملی آن را به عهده گرفته است.

وی افزود: در بخش اجتماعی هم از اوایل انقلاب تا کنون تحریم‌های سنگین علیه ما داشته است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه هویت ما ایرانی و اسلامی است، گفت: دشمنان تلاش دارند ملی بودن ما را در مقابل اسلامی بودن قرار داده و اختلاف افکنی کنند، اما رهبری فرمودند هویت ما ایرانی و اسلامی است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب با تحریم‌های سنگین در صدد ضربه به آن هستند برای رهایی از مشکلات اقتصادی تنها راه درست پرداختن به اقتصاد مقاومتی یا همان اقتصاد درون زا است./807/پ202/ب1

 

 

ارسال نظرات