۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰
کد خبر: ۵۵۳۷۸۹
نماینده ولی فقیه در ایلام:

اولویت طلاب کسب تقوا و تحصیل علم باشد

حجت الاسلام والمسلمین لطفی گفت: دغدغه و اولویت کاری طلبه باید کسب تقوا، تحصیل علم و تلاش در جهت به دست آوردن مکارم اخلاقی باشد و بدون این سه مولفه طلبگی معنا و مفهومی نخواهد داشت.
لطفی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، امروز در مدرسه علمیه فاطمه الزهرا اطهر(س) شهر ایلام، اظهار داشت: تبلیغ و نشر معارف بالاترین شغل و همانا رسالت انبیای الهی است.

وی افزود: طلاب باید قدر موقعیت و جایگاهی که در آن قرار دارند را بدانند زیرا که طلبگی و حفظ روحیه آن انسان را در مسیر سعادت قرار خواهد داد.

امام جمعه ایلام خاطرنشان کرد: دغدغه و اولویت کاری طلبه باید کسب تقوا، تحصیل علم و تلاش در جهت به دست آوردن مکارم اخلاقی باشد و بدون این سه مولفه طلبگی معنا و مفهومی نخواهد داشت.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی عنوان داشت: انقلاب اسلامی که امروز تبدیل به سد محکمی در برابر نظام سلطه شده مولود حوزه علمیه است.

وی ادامه داد: حتی کینه توز ترین دشمنان نظام اسلامی هم به این نکته اذعان داشته و اعتراف کرده اند که ایران بعد از انقلاب اسلامی پیشرفت های بسیار چشمگیری داشته است.

نماینده ولی فقیه در استان اسلام تاکید کرد: امنیت، اقتدار، رشد علمی، پویایی و بالندگی همه از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است.

این مدرس حوزه حاکمیت اسلام در ایران را یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: حکومت اسلامی بعد از قرن ها وابستگی به قدرت های استکباری جهان و به دست آوردن استقلال کامل یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی در پایان یادآور شد: طلاب و مبلغان در این ایام که دشمن در پی القای نا امیدی و کوچک شمردن دستاوردهای انقلاب اسلامی است باید کوشاتر از قبل به روشنگری و بصیرت افزایی در اجتماع بپردازند و پیشرفت ها و دستاوردهای انقلاب را برای مردم بازگو کنند./۸۷۹/پ203/ب1

ارسال نظرات