۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۴
کد خبر: ۵۵۳۸۸۶
مدیر کل تبلیغات اسلامی اردبیل:

دعوت به نافرمانی مدنی و شورش حربه جدید دشمنان نظام است

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: دعوت به نافرمانی مدنی، شورش و دامن زدن به مشکلات قومی و مذهبی حربه جدید دشمنان نظام اسلامی است.
حجت‌الاسلام مهدی ستوده مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام مهدی ستوده امروز در نشست فصلی هیات مذهبی و کانون مداحان اردبیل که در اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: دعوت به نافرمانی مدنی، شورش و دامن زدن به مشکلات قومی و مذهبی حربه جدید دشمنان نظام اسلامی است.

وی گفت: از اهداف دیگر دشمنان باورسوزی از طریق تبلیغات منفی بر علیه نظام اسلامی و ترویج فرهنگ زندگی غربی در میان جوانان است که مقابله با این فتنه دشمن نیازمند تدبیر فرهنگی و بصیرت مردم است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با اشاره به اینکه توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری می‌تواند چراغ راهی در وضعیت کنونی باشد، تصریح کرد: نقش هیات مذهبی، مداحان و شعرا در برهه زمانی فعلی بسیار حساس و تاثیرگذار است زیرا مردم حرمت و احترام ویژه‌ای برای این قشر قایل هستند.

حجت‌‌الاسلام ستوده با بیان اینکه دشمن سعی دارد با تغییر ارزش‌ها ذائقه مردم را تغییر دهد، افزود: زمانیکه این هجمه‌ها در کنار برخی از رفتارهای خارج از عرف و نادرست مسؤولان قرار می‌گیرد مشکلات در این زمینه چندین‌ برابر می‌شود.

وی با اشاره به دوران انتخابات و تبلیغات نامزدهای انتخاباتی برای راه‌یابی به مجلس و شورای شهر اضافه کرد: مردم وقتی می‌بینند یک نامزد انتخابات قبل از پیروزی در تمامی هیات‌ها حضور پیدا می‌کند و بعد از پیروزی دیگر اثری از وی در اینگونه مراسمات مشاهده نمی‌شود نسبت به نظام اسلامی و مدیران بدبین می‌شوند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل بیان کرد: تمامی این مسایل وقتی در کنار هم قرار می‌گیرد دستاویزی برای دشمنان کشور در خارج از مرزهای ما که مجهز به رسانه‌های قدرتمند هستند، می‌شود و با برنامه‌های دروغین خود اذهان مردم ایران را تحت تاثیر قرار می‌دهند تا بتوانند ضربه‌ای به نظام و مردم وارد کنند./۹۶۹/د۱۰۲/ب۱

منبع: فارس

ارسال نظرات