۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۵
کد خبر: ۵۵۴۰۲۰
نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

فعالیت دهیاران از پایه‌های اساسی مردم سالاری دینی است

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: فعالیت دهیاران از پایه‌های اساسی مردم سالاری دینی در جامعه است.
آیت الله علی خاتمی نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین علی خاتمی ظهر امروز در همایش دهیاران با اشاره به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی، صدای تفکر جدیدی از ایران بلند شد، اظهار کرد: این در حالی بود که در آن روزگار فقط دو قدرت شرق و غرب بر دنیا حکومت داشت.

وی با اشاره به اینکه در روزگار انقلاب اسلامی قریب به 70 سال بلوک غرب و شرق بر دنیا سیطره داشتند، گفت: شعار «نه شرقی و نه غربی» خود انقلابی در آن روزگار بود که با به ثمر رسیدن ایران اسلامی محقق شد.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان عنوان کرد: شعار «نه شرقی و نه غربی» نشانی از استقلال انقلاب اسلامی بود که نشان می‌داد مردم ایران حاضر نیستند زیر یوغ شوروی و آمریکا روند.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با اشاره به اینکه طی چهل سال گذشته از انقلاب اسلامی دشمنان تمام تلاش خود را برای آسیب به انقلاب انجام داده‌اند، عنوان کرد: تمام گرفتاری‌های انقلاب اسلامی زیر سر آمریکا است.

وی با اشاره به اینکه روزگاری آمریکا ابرقدرت بزرگی در جهان بود گفت: این در حالی است که شعار مرگ بر آمریکا به راحتی  به گوش می‌رسد.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه  بر اساس برنامه دشمن، ایران به دلایل مختلفی چون جنگ، بایکوت سیاسی و محاصره اقتصادی باید  ضعیف می‌شد، گفت: این در حالی است که این مرز و بوم با تمام توطئه‌ها ضعیف‌تر نشده و این معجزه است.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با اشاره به اینکه فعالیت دهیاران از پایه‌های اساسی مردم سالاری دینی هستند، بیان کرد: این بحث در فرمول‌های مترقی دموکراسی دنیا پیش‌بینی شده است.

وی خدمت صادقانه به مردم را وظیفه اصلی دهیاران خواند و گفت: در واقع ملت ایران باید نمادی از وحدت و یکپارچگی باشند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه دهیاران نباید در انجام وظایف خود با دعواهای جناحی کاری نداشته باشند، عنوان کرد:  باید تنش‌ها در بین خدمتگذاران را کاهش داد./۹۶۹/د۱۰۲/ب۱

منبع: فارس

ارسال نظرات