۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۸
کد خبر: ۵۵۴۳۲۸

واکنش آیت‌الله شاهچراغی به طرح تغییر نام استان سمنان‌

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان نسبت به طرح موضوع تغییر نام استان سمنان موضع‌گیری کرد و گفت: بیان حرفی که دنبالش نتیجه نیست و به‌جایی نمی‌رسد اشتباه است.
آیت الله شاهچراغی

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی بعدازظهر امروز در جمع مردم سمنان اظهار داشت: وحدت مهم‌ترین رمز پیروزی ملت ایران است و این امر امروزه باید در دستور کار مسئولان و عموم مردم قرار گیرد.

وی بابیان اینکه جلب رضایت مردم از دیگر مسائلی است که باید در اولویت عمل مسؤولان قرار گیرد اذعان کرد: یکی از مهم‌ترین دلایل آشوبگری‌ها و فتنه افکنی‌هایی که در بین مردم در روزهای اخیر انجام شد نارضایتی مردم از عملکرد برخی مسئولان بوده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با تأکید بر اینکه آتش این فتنه نیز فروکش کرده این اما آتش زیر خاکستر است تصریح کرد: نارضایتی مردم و عدم اتحاد بین مردم و مسئولان می‌تواند سبب برافروخته شدن آتش فتنه در جامعه شود.

وی بابیان اینکه مسئولان و به‌ویژه نمایندگان استان در مقابل مردم وظایفی دارند که باید نسبت به اجرای آن اهتمام ویژه‌ای بورزند افزود: من از نمایندگان مجلس می‌خواهم که نسبت به مسائل استان سمنان یک‌تن باشند و با تفرقه استان را نباید به این‌طرف و آن‌طرف نکشانند.

آیت‌الله شاهچراغی با اشاره به اینکه آب مهم‌ترین چالش استان و مشکل بسیاری از مردم مناطق محروم است اذعان کرد: اتحاد و همدلی نمایندگان مجلس می‌تواند خدمات خوبی را به مردم در سطح استان سمنان ارائه کند.

وی با اشاره به سخنان برخی مسئولان درباره تغییر نام استان سمنان یادآور شد: من معتقدم حرفی که دنبالش نتیجه نباشد یعنی به‌جایی نمی‌رسد و بیان آن اشتباه است.

امام جمعه سمنان دراین‌باره اضافه کرد: پیش‌ازاین هم در ارتباط با تغییر نام استان سمنان گفتم اگر نام استان اصفهان تغییر کرد نام استان سمنان نیز تغییر می‌کند و این مسئله بدون تدابیر ویژه انجام نشدنی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با اشاره به اینکه برای تغییر نام استان‌های اصفهان و یزد شروع‌کننده باشند تصریح کرد: مسؤولان در ارتباط با این موضوع باتدبیر و اندیشمندانه سخن بگویند چراکه پاسخ‌ها و مواضع آن‌ها می‌تواند زمینه‌ساز از بین رفتن وحدت در جامعه شود./۹۶۹/د۱۰۲/ب۱

منبع: تسنیم

ارسال نظرات