۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳
کد خبر: ۵۵۴۳۶۳

وزیر اسرائیلی خواستار ساختن معبد یهودی به جای مسجدالاقصی شد

یک وزیر اسرائیلی خواستار ساختن یک معبد یهودی به جای مسجدالاقصی در بیت المقدس در تلافی قتل یک شهرک نشین صهیونیست شده و رژیم اسرائیل را به اشغال کامل سرزمین های فلسطین سوق داد.
بیت المقدس قدس مسجد الاقصی

به گزارش خبرگزاری رسا،یوری آریل وزیر کشاورزی رژیم  صهیونیستی روز گذشته خواستار ساختن یک معبد یهودی به جای مسجدالاقصی در بیت المقدس در تلافی قتل یک شهرک نشین صهیونیست شد.

وزیر کشاورزی رژیم  صهیونیستی که نسبت به اقدامات شهادت طلبانه فلسطینیان در کرانه باختری خشمگین بود خواستار ساخته شدن معبد یهودی به جای مسجدالاقصی، نخستین قبله مسلمانان شد.

وی همچنین دولت را به اشغال کامل سرزمین های فلسطین تشویق کرده و گفت: ما باید مطمئن شویم که تنها یک دولت و آن هم دولت اسرائیل میان دریای مدیترانه و اردن قرار داشته باشد و پایتخت آن نیز اورشلیم باشد.

گفتنی است از زمان اعلام به رسمیت شناختن شهر قدس، «اورشلیم»، به عنوان  پایتخت رژیم صهیونیستی از سوی دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا، تنش های زیادی در سرزمین های اشغالی و دیگر کشورهای اسلامی علیه اسرائیل به راه افتاده است. در این رابطه درگیری ها میان راهپیمایان فلسطینی و نظامیان اسرائیلی تاکنون منجر به شهادت ده ها جوان فلسطینی شده است. سفارتخانه های اسرائیل نیز در کشورهای مختلف مورد حمله تظاهرکنندگان خشمگین قرار گرفت./۹۹۴/ب۱۰۲/ف

منبع: حوزه

ارسال نظرات