۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۲
کد خبر: ۵۵۴۵۹۱
آیت الله حکیم:

جوانان به سلاح علم و عقیده در مقابل فرهنگ بیگانه مسلح باشند

یکی از مراجع تقلید نجف اشرف خواستار هوشیاری جوانان در برابر توطئه‎های دشمنان شد و بیان داشت که جوانان به سلاح علم و عقیده در مقابل فرهنگ بیگانه مسلح باشند.
حضرت آیت الله سید محمد سعید حکیم از مراجع تقلید نجف اشرف

به گزارش خبرگزاری رسا، جمعی از طلاب دانشجویان عراقی با حضرت آیت الله سید محمد سعید حکیم از مراجع تقلید نجف اشرف دیدار و گفت‎وگو کردند.

حضرت آیت الله حکیم در این دیدار جوانان را به عدم تفریط در انجام واجبات توصیه کرد و بیان داشت: جوانان باید با ایمان و صلابت در برابر تهدیدات و حیله‎های دشمنان بایستند.

وی افزود: وحدت و همبستگی ملت عراق موجب شد که در برابر تهدیدات مقاوم بایستند. اگر این تهدید و در واقع لرزها در کشورهای اروپایی رخ داده بود اکنون نابود شده بودند.

این مرجع تقلید تاکید کرد که ملت عراق به فضل تمسک به اعتقادات و کارآمدی آن‎ها توانستند که همه طرح و نقشه‎های دشمنان و مضر به عراق و مردمش را خنثی کنند.

وی جوانان را به مسلح شدن به سلاح علم و عقیده برای مقابله فرهنگ‎های بیگانه که وارد جامعه اسلامی شده و تمسک به فرهنگ صحیح اسلامی و مبانی حقه که دین، وطن و جامعه را حفظ کرده است، دعوت کرد.

حضرت آیت الله حکیم با اشاره به آیات «وَالْعَصْرِ إِنَّ الإِنسَانَ لَفِى خُسْرٍ إِلاَّ الَّذِینَ آمَنُواْ وَ عَمِلُواْ الصَّالِحَاتِ وَتَوَاصَوْاْ بِالْحَقِّ وَتَوَاصَوْاْ بِالصَّبْرِ» گفت: باید به زیارت عتبات مقدس اهتمام ویژه داشته باشید زیرا این زیارت‎ها اصول دین و زندگانی ائمه اطهار (ع) را به یاد ما می‎آورد./994/ب۹۰۳

ارسال نظرات