۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۸
کد خبر: ۵۵۴۵۹۴

پیام تبریک گردان‌های حزب‌الله عراق و حوثی‎ها به سوریه بعد از سرنگونی جنگنده صهیونیستی

سخنگوی گردان‌های حزب‌الله عراق اقدام پدافند هوایی سوریه در سرنگونی جنگنده اف ۱۶ رژیم صهیونیستی را تبریک گفت و به ارتش سوریه به دلیل مقابله با تجاوزات صهیونیست‌ها درود فرستاد.
کتائب حزب الله عراق

به گزارش خبرگزاری رسا، «جعفر الحسینی» سخنگوی گردان‌های حزب‌الله عراق ضمن درود به ارتش سوریه به دلیل مقابله با تجاوزات رژیم صهیونیستی تأکید کرد که از تصمیمات حکیمانه رهبران سوریه برای مقابله با هواپیماهای دشمن صهیونیستی غافلگیر نمی‌شویم.

الحسینی در گفتوگو با شبکه المیادین افزود که ما اطلاعاتی داریم که نشان می‌دهد خلبانان آمریکایی و اسرائیلی تنها به تجاوزات علیه سوریه اکتفا نکرده بلکه در تجاوز علیه یمن نیز مشارکت داشته‌اند.

وی اظهار داشت: شکست‌های اسرائیل و حامیان آن برای هدف قرار دادن منطقه باعث شد که آنها به ماجراجویی روی بیآورند.

پدافند هوایی سوریه صبح امروز یک جنگنده اف 16 رژیم صهیونیستی را که به خاک سوریه تجاوز کرده بود هدف قرار داده و آن را ساقط کرد.

رییس کمیته عالی انقلاب یمن و جریان مردمی تونس نیز این رویداد را به رییس جمهور و نیروهای ارتش سوریه تبریک گفتند.

الحوثی اقدام پدافند هوایی ارتش سوریه در انهدام جنگنده رژیم صهیونیستی را «مهم» برشمرد و خواستار استمرار آن شد.

جریان مردمی تونس هم در بیانیه‌ای ضمن تبریک به سوریه به دلیل سرنگونی جنگنده اف 16 رژیم صهیونیستی، آن را یک تحول استراتژیک در رویارویی بزرگ با این رژیم برشمرد.

تبریک «الحوثی» به بشار اسد به مناسبت سرنگونی جنگنده‎ اسرائیلی در خاک سوریه

رییس کمیته عالی انقلاب یمن سرنگونی جنگنده رژیم صهیونیستی در خاک سوریه را به رییس جمهور سوریه و ارتش این کشور تبریک گفت.

«محمد علی الحوثی» رییس کمیته عالی انقلاب یمن روز شنبه به رییس جمهور و نیروهای ارتش سوریه به دلیل سرنگون یک فروند جنگنده اسرائیلی تبریک گفت.

به گزارش المسیره، الحوثی اقدام پدافند هوایی ارتش سوریه در انهدام جنگنده رژیم صهیونیستی را «مهم» برشمرد و خواستار استمرار آن شد.

جریان مردمی تونس هم در بیانیه‌ای ضمن تبریک به سوریه به دلیل سرنگونی جنگنده اف 16 رژیم صهیونیستی، آن را یک تحول استراتژیک در رویارویی بزرگ با این رژیم برشمرد.

جریان مردمی تونس همچنین به سوریه و ارتش قهرمان آن و گروه‌های مقاومت که از حاکمیت سوریه و شرف امت عربی دفاع می‌کنند، درود فرستاد.

پدافند هوایی سوریه روز شنبه یک فرونده جنگنده اف 16 رژیم صهیونیستی را که به خاک سوریه تجاوز کرده بود، هدف قرار داده و آن را ساقط کرد.

تنشی که در آسمان سوریه و فلسطین اشغالی به سرنگونی یک پهپاد سوریه و یک جنگنده اسرائیل منجر شد، پیام‌های قابل تأملی برای اسرائیلی‌ها در جنوب سوریه دارد./۹۹۴/ب۱۰۱/ف

منبع: فارس

ارسال نظرات