۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴
کد خبر: ۵۵۴۶۸۷
ایستاده پای انقلاب؛

پیام حضور مردم ایستادگی پای انقلاب و آرمان های نظام است

دادستان کل کشور با بیان اینکه پیام حضور مردم ایستادگی پای انقلاب و آرمان های نظام است، گفت: حضور مردم نشان از حمایت از نظام و پشتیبانی از ولایت فقیه است و این حضور خنثی کننده توطئه دشمنان است.
دادستان کل کشور .لرستان منتظری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام محمد جعفر منتظری، دادستان کل کشور، در مراسم راهپیمایی 22 بهمن در جمع مردم خرم آباد گفت: حضور امروز مردم خرم آباد تماشایی است.

وی پیام این حضور را پیام قاطع و کوبنده به دشمنان انقلاب دانست و افزود: دشمن که 40 سال است از هر مکر و شیطنت برای ضربه زدن به انقلاب کوتاهی نکرده است، امروز مردم با حضور خود به آنان می گویند ای آمریکای متجاوز و کسانی که به نابلودی انقلاب کمر بسته اید و ای عده ای که به ساز دشمن می رقصید و به بهانه هایی دست به آشوب می زنید، اگر چه در درون کشور در برخی امور با نواقص و کمبود ها گله هایی داریم و تحمل می کنیم اما هرگز اجازه دخالت و غارت گری کشور را به شما نداده و تا پای جان در برابر شما ایستادگی خواهیم کرد.

تحقق آرمان های انقلاب مطالبه مردم از مسؤولان است

حجت الاسلام منتظری پیام دیگر حضور مردم در صحنه را خطاب به مسؤولان عنوان کرد و ادامه داد: امروز با صدای رسا به مسؤولان می گوییم ما ملت ایران از شما تحقق آرمان های نظام و انقلاب، اجرای عدالت و قانون مداری را در همه عرصه ها و حوزه ها مطالبه می کنیم.

وی با بیان اینکه خدای متعال در طول 14 قرن دوران اسلام به ما نعمت اسلام، نعمت ولایت و نظام جمهوری اسلامی عطا کرده است و ما را با این نعمت آزمایش می کند، افزود:  جمهوریت و اسلامیت دو نعمت بزرگ بوده و باید بدانیم که جمهوریت بدون اسلامیت و اسلامیت بدون جمهوریت انحراف است.

دادستان کل کشور به مسائلی که مرتبط با امور داخلی است اشاره و خاطرنشان کرد: در درون کشور مسائل قابل توجه و مهمی قائل هستیم که باید مورد توجه مسؤولان قرار گیرد، مسائل امنیتی که مورد هدف دشمن قرار گرفته، مسائل اقتصادی که همان اقتصاد مقاومتی است، ساده زیستی مسؤولان و مقامات که انتظار مردم از مسؤولان این است که با متوسطین جامعه هم تراز باشند.

دستگاه قضا در مبارزه با فساد کوتاه نمی آید

حجت الاسلام منتظری با اشاره به اینکه خدای متعال در قرآن به ما هشدار می دهد که اگر در جامعه فساد رواج پیدا کند، نتیجه آن نابودی است، ادامه داد: مسأله مبارزه با فساد در همه نوع آن باید در درجه اول قرار گیرد.

وی بیان داشت: دستگاه قضایی در مبارزه با فساد کوتاه نخواهد آمد و اگر بخشی رسانه ای نمی شود به خاطر منع قانونی است.

حجت الاسلام منتظری خاطرنشان کرد: مسؤولان دستگاه قضایی به عنوان مدافعین حقوق عامه مردم موظف هستند در مبارزه با فساد با جدیت ورود پیدا کنند و از مدیران و مسؤولان انتظار داریم پیش از وقوع فسادی در نهادها و ادارات خودشان نظارت داشته و جلوگیری کنند.

توطئه دشمن سلب اعتماد مردم از انقلاب است

وی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال سلب اعتماد از مردم نسبت به انقلاب است، گفت: مردم توجه داشته باشند در مبارزه با فساد همه مردم نیز وظیفه و مسؤولیت دارند، از توده مردم انتظار می رود هرجا فسادی می بینند به مسؤولان اطلاع دهند.

آغوش باز آمریکا برای ملت ایران بوسه مرگ است

دادستان کل کشور با بیان اینکه دشمن هویت انقلابی اسلامی، امنیت، وحدت، ارزش اخلاقی و مذهبی شما را هدف قرار داده است، ادامه داد: ملت ایران بدانید آغوش باز آمریکا برای ملت ایران بوسه مرگ است، دشمن به دنبال نابودی است با ضربه هایی که در طول 40 سال که دیده است، امروز در صدد انتقام برآمده است، ملت ایران را تروریست می نامد می گوید باید ریشه ایران را کند و با تحریم های ظالمانه عرصه زندگی را بر مردم تنگ و تنگ تر می کند.

وی با اشاره به اینکه مردم در پاسخ ه اغتشاشات اخیر پیام خود را به دنیا رساندند، افزود:  امروز نیز حضور مردم به حمایت از نظام و پشتیبانی از ولایت فقیه شجاعانه پا به عرصه گذاشته و پیام خود را به دنیا مخابره می کنید.

حجت الاسلام منتظری گفت: دشمن وحدت و یکپارچگی و امید شما را هدف قرار داده است، باید سعی کنیم در جامعه رخنه ای به وجود نیاید که دشمن ورود پیدا کند، نقد از مسؤولان حق مردم است، اما باید هوشیار باشیم و بهانه به دست دشمن ندهیم./9451/پ203/ب1

ارسال نظرات