۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶
کد خبر: ۵۵۴۶۹۶
ایستاده پای انقلاب؛

خروش مردم گیلان در در ۵۸ نقطه استان در یوم‌الله ۲۲ بهمن

راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن مردم گیلان همزمان با سراسر کشور در ۵۸ نقطه استان آغاز شد.
۲۲ بهمن

به گزارش خبرگزاری رسا، دقایقی پیش راهپیمایی با شکوه مردم رشت از پنج مسیر سپاه پاسداران، میدان فرهنگ، چهارراه قدس، خیابان مطهری، میدان بسیج، خیابان شریعتی و از مسیر ورزشگاه شهید عضدی، خیابان نامجو، چهارراه قدس، خیابان امام خمینی(ره) و از مسیر میدان شهید انصاری، خیابان سعدی و از مسیر  مسجد جامع کاسه‌فروشان، خیابان شهید مطهری، میدان بسیج، خیابان شریعتی و از مسیر بقعه دانای علی، خیابان طالقانی، خیابان علم الهدی به سمت میدان شهدای ذهاب حرکت کردند.

سیل خروشان مردم رشت از نخستین ساعات اعلام شده با شور و حالی خاص برای حمایت از نظام اسلامی به سمت میدان شهدای ذهاب حرکت کردند.

به گزارش خبرنگار، مردم این شهر مسیر سپاه ناحیه این شهرستان تا میدان انقلاب اسلامی این شهر با شعارهای "مرگ برآمریکا"، "مرگ بر اسرائیل"، "جانم فدای رهبر" طی کردند.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در جمع راهپیمایان با اشاره به اینکه ما فراموش نمی‌کنیم در هشت سال دفاع مقدس که بیش از 40 کشور عراق را پشتیبانی تسلیحاتی کردند اظهار کرد: در همان روزهای اول انقلاب نوپا کشور را به آشوب کشاندند ولی مردم شجاعانه و با دست‌ خالی به ندای امام خمینی (ره) لبیک گفتند.

حسینعلی امیری با بیان اینکه برخی از خانواده‌ها بیش از سه شهید تقدیم انقلاب کرده و تاکنون نیز پدران و مادران پای انقلاب ثابت‌قدم ماندند گفت: امام خامنه‌ای بعد از رحلت امام خمینی (ره) شجاعانه و مقتدرانه انقلاب را هدایت کرده و مردم نیز به خوی از ایشان تبعیت کردند.

وی با بیان اینکه ایران به دلیل ذخایر زیرزمینی، اقلیم و وضعیت ژئوپلیتیکی همواره مورد طمع دشمنان است خاطرنشان کرد: از همان زمان استقرار دولت موقت توطئه‌ها را علیه ایران آغاز و دشمنان به‌تناسب مقتضیات، مردم را دچار مشکلات عدیده کردند ولی چون این نظام‌ برخاسته از مردم بود با رهنمون‌های رهبر انقلاب با شجاعت و پشتیبانی مردم و وحدت کلمه از شرایط سخت عبور کرد.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با اذعان به اینکه انقلاب اسلامی نتیجه فریادهای دو قرن گذشته پدران ما بوده که با برچیدن استعمار از کشور در سال ۵۷ و با رهبری امام به پیروزی رسید بیان کرد: ۳۹ سال از انقلاب می‌گذرد و می‌بینیم که هرجایی که نیاز به حضور و حمایت مردم از نظام باشد آنان صرف‌نظر از نژادها و احزاب درصحنه‌های دفاع از انقلاب حضور پیدا کردند.

به گزارش خبرنگار فارس از شهرستان آستانه‌اشرفیه، مردم دیار  حضرت سلطان سید جلال‌الدین اشرف این شهر صبح امروز هم‌زمان با سراسر کشور با حضور پرشور خود و راهپیمایی در مسیر کانون بسیج تا صحن آستان مقدس سلطان سید جلال‌الدین اشرف بار دیگر با نظام و آرمان‌های امام، رهبری و شهدای انقلاب تجدید بیعت کردند.

آنان با شعارهای "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" ، جانم فدای رهبر" و" ما همه باهم هستیم پشت ولایت هستیم " وحدت هود را به رخ جهانیان کشیدند./۱۳۲۵//۱۰۲/خ

ارسال نظرات