۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶
کد خبر: ۵۵۴۷۰۱
ایستاده پای انقلاب؛

پیام ملت ایران نه به آمریکا و آری به ارزش های انقلاب اسلامی است

مدیر حوزه علمیه استان مرکزی گفت: پیام ملت ایران نه به آمریکا و نه به قدرت های استکباری و آری به اسلام و ارزش های انقلاب اسلامی ایران است.
مدیر حوزه علمیه استان مرکزی مدیر حوزه علمیه استان مرکزی

حجت الاسلام کاظم سپاسی آشتیانی مدیر حوزه علمیه استان مرکزی لحظاتی پیش در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن و سی و نهمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، در پاسخ به این سوال که پیام حضور پرشور مردم در راهپیمایی در 22 بهمن چه می تواند باشد، بیان داشت: پیام ملت ایران نه به آمریکا و نه به قدرت های استکباری و آری به اسلام و ارزش های انقلاب اسلامی ایران است.

مدیر حوزه علمیه استان مرکزی ابراز داشت: پیام بزرگ راهپیمایی ملت بزرگ و همیشه در صحنه ایران اسلامی یک پیام ویژه است به اغتشاشگران و حامیان آن ها که وانمود می کردند که انقلاب اسلامی ایران در بین مردم جایگاهی ندارند.

حجت الاسلام سپاسی آشتیانی اضافه کرد: امروز این مردم هستند فجر آفریدند، انقلاب کردند و انقلاب را حفظ می کنند.

مدیر حوزه علمیه استان مرکزی با بیان اینکه حضور مردم ایران اسلامی در سی و نهمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بسیار معنا دار است، اظهار داشت: حضور مردم در 22 بهمن ماه نشانگر حمایت از مقام معظم رهبری، شهدا، امام راحل و حمایت از استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است.

شایان ذکر است، مراسم جشن انقلاب از ساعت 8 صبح روز بیست و دوم بهمن در میدان شهدای اراک آغز شد و اجرای سرود 1357 نفری دانش‌آموزان، برپایی غرفه‌های فرهنگی و ایستگاه‌های نقاشی و اجرای ویژه‌برنامه‌های شاد و مفرح توسط هنرمندان صدا و سیما همراه با پخش زنده تلویزیونی از جمله برنامه‌های این مراسم بود.

گفتنی است، شب گذشته نیز در گرامیداشت طلیعه سی و نهمین بهار آزادی، بانگ توحید و وحدت‌بخش الله‌اکبر راس ساعت 21 همزمان با سراسر ایران اسلامی از فراز بام‌ها و مساجد استان مرکزی پخش شد./842/پ203/ب1

ارسال نظرات