۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۸
کد خبر: ۵۵۴۸۱۶
روحانی اهل تسنن لبنان:

تاریخ به استقامت و پیروزی ملت سوریه شهادت می‌دهد

عضو تجمع علمای مسلمان لبنان اظهار داشت که تاریخ به استقامت و پیروزی ملت سوریه شهادت می‌دهد.
شیخ صهیب حبلی

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ صهیب حبلی عضو تجمع علمای مسلمان لبنان در پیامی به مناسبت سرنگونی جنگنده صهیونیستی نوشت: سقوط جنگنده متجاوز صهیونیستی نشان داد که این سوریه و همپیمانان آن در محور مقاومت هستند که زمان پاسخ به تجاوزهای صهیونیستی علیه لبنان و سوریه را تعیین می کنند.

وی افزود: رژیم صهیونیستی باید پیش از هرگونه ماجراجویی در سوریه و لبنان و غزه کاملا تفکر کند چرا که محور مقاومت از امکاناتی برخوردار است که می تواند شکست های مستمری بر رژیم صهیونیستی با وجود حمایت های مطلق آمریکا وارد کند.

این روحانی اهل تسنن تأکید کرد که تحولات چندین ساله اخیر جنگ در سوریه ثابت کرد که محور مقاومت از توانایی زیادی برخوردار بوده و تجربه های خوبی کسب کرده است؛ بنابراین به رژیم صهیونیستی می گوییم که دوران پیروزی های واقعی رسیده و پیروزی های توهمی را می تواند در خواب و خیال ببیند.

وی به رهبران و ارتش و ملت سوریه درود فرستاد و خاطرنشان ساخت: تاریخ به استقامت و پیروزی آنان بر تروریسم مورد حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی شهادت خواهد داد. ملت سوریه صاحبان حق هستند و در کنار مقاومت در فلسطین و عراق و لبنان ایستاده اند و امروزه نیز پیروزی های میدانی جدیدی بر تل آویو و آمریکا وارد می کنند.

برای همگان ثابت شد که رژیم صهیونیستی از خانه عنکبوت سست‌تر است

جنبش توحید اسلامی لبنان نیز پاسخ سوریه به تجاوز هوایی سوریه را شرافتمندانه خواند و تصریح کرد: امت اسلامی همه قدرت های لازم برای پیروزی بر دشمن را در اختیار دارد و رخدادهای کنونی نشان داد که از امروز به بعد هیچ خط قرمزی وجود ندارد.

این جنبش با اشاره به تجاوزهای 32 ساله جنگنده های صهیونیستی ادامه داد: همگان باید در کنار حق مشروع سوریه در دفاع از هر وجب خاک اشغال شده خود در برابر دشمنی های صهیونیستی علیه این کشور و سایر کشورهای اسلامی قرار گیرند.

توحید اسلامی اظهار داشت: سقوط جنگنده صهیونیستی در نبردی مستقیم یک تحول بزرگ و مثبت به شمار آمده و پیام های مهمی را در جنگ عربی ـ صهیونیستی به همراه دارد. این مساله نشان داد که دوران تسلط قدرت آمریکایی ـ صهیونیستی بر منطقه به پایان رسیده و تئوری ارتش شکست ناپذیر برای به تاریخ پیوسته است.

این جنبش با اشاره به التماس رژیم صهیونیستی از کشورهای بزرگ جهان برای توقف جنگ با محور مقاومت افزود: همگان بدانند که رژیم صهیونیستی از خانه عنکبوت سست‎تر است و با وحدت و قیام امت و پایان دادن به جنگ و درگیری می توان به پیروزی نهایی دست یافت./980/ب901/د

ارسال نظرات