۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۰
کد خبر: ۵۵۴۹۱۷
مدیر حوزه علمیه استان سمنان:

راهپیمایی ۲۲ بهمن اوج ولایت‌مداری ملت ایران را نشان داد

مدیر حوزه علمیه استان سمنان گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن اوج ولایت‌مداری و استکبارستیزی ملت انقلابی ایران را نشان داد و دنیا امروز چهره زشت و پلید آمریکا را شناخته است.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید علی مهدی نژاد

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید‌علی مهدی‌نژاد، اظهار کرد: در روزهای ورود به ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی ایران قرار داریم؛ اتفاقی که دنیا را تکان داد.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران نه‌تنها در ایران، بلکه در خارج از کشور تحول ایجاد کرد و سرچشمه بیداری اسلامی از ایران اسلامی است.

مدیر حوزه علمیه برادران استان سمنان با تأکید بر اینکه استکبار جهانی در آستانه ورود به ۴۰ سالگی انقلاب ایران با حمایت از اغتشاشات پراکنده در کشور روی سیاه خود را به دنیا نشان داد، تصریح کرد: آمریکا نشان داد که شیطان بزرگ است و امام خمینی (ره) نام‌گذاری دقیق و خوبی داشته‌اند.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی‌نژاد با اشاره به اینکه امام راحل با دست‌خالی و با سلاح ایمان فرمودند «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند» اظهار داشت: الآن که اقتدار دفاعی ما خاری بر چشمان استکبار جهانی است، پررنگ‌تر باید بگویم «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند».

وی با بیان اینکه حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن به ناامیدی بیشتر دشمنان دامن زد، اضافه کرد: حضور پررنگ مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۶ ضرورت داشت؛ زیرا دشمن می‌خواست در داخل کشور چالش ایجاد کند.

مدیر حوزه علمیه برادران استان سمنان با تأکید بر اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان‌دهنده ولایت‌مداری و استکبارستیزی ملت انقلابی ایران بود، تصریح کرد: ملت انقلابی و همیشه در صحنه ایران دشمن‌شناس هستند و توطئه‌های دشمن را می‌شناسند.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی‌نژاد با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران ملت‌های آزادی‌خواه جهان را بیدار کرد، اضافه کرد: دنیا امروز چهره زشت و پلید آمریکا را شناخته است و مردم در این روز شعار مرگ بر آمریکا را پررنگ‌تر سر دادند./۹۶۹/د۱۰۲/ب۱

منبع: فارس

ارسال نظرات