۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۵
کد خبر: ۵۵۵۵۴۸
وزیر اطلاعات:

اجازه موج‌سواری به دشمنان داده نشود

وزیر اطلاعات گفت: در حالی که دشمنان در پی سیاه‌نمایی هستند نباید این فرصت را برای موج‌سواری آنان مهیا کنیم که برای این منظور، رسانه‌ها از پمپاژ روحیه ناامیدی پرهیز کنند و با تغییر رویکردها به انعکاس مدبرانه مسائل و مشکلات در جهت آرامش جامعه تغییر مشی دهند.
حجت الاسلام سید محمود علوی

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید محمود علوی امروز در جلسه شورای اداری استان بوشهر اظهار داشت: بوشهر دیار قهرمانان تاریخ‌ساز، استکبارستیز و سپر تهدیدزدایی ایران اسلامی است.

وی با اشاره به نقش ملیت در سرنوشت کشور، اداره جامعه اسلامی را مستلزم اجرای احکام فردی و اجتماعی و حکومتی دانست و گفت: اگر در جامعه‌ای فرهنگ، اخلاق و سنن الهی حکمفرما شود به عزت خواهد رسید.

وزیر اطلاعات واکاوی کارکردها را در تقویت نقاط مثبت و رفع موانع موثر عنوان کرد و افزود: مجموعه کارگزاران نظام حکومتی با کارکرد خود می‌توانند موجب تحکیم جامعه و نظام شوند و اگر عمل صالح انجام شود نفع آن را می‌بینیم.

حجت الاسلام والمسلمین علوی ثمره این کارکرد شایسته را زندگی طیبه و رسیدن به عزت دانست و با بیان این که دشمنان نظام ذره‌ای از خصومت و بروز مشکلات علیه ایران اسلامی نمی‌کاهند، گفت: برای مقابله با دشمنان، عوامل عزت‌آفرینی گذشته را تقویت و تکرار می‌کنیم، ضمن این که در درون خانواده و نظام از اقدامات وحدت‌شکن باید جلوگیری به عمل آید.

وی با اشاره به روایتی از حضرت علی (ع) در خصوص پرهیز از تفرقه، عنوان کرد: التزام به هم‌گرایی و الفت و مهربانی به یکدیگر و خودداری از دامن‌زدن به مسائل اختلاف‌افکن از عوامل عزت امت‌هاست که در استان‌ها، شوراهای اداری باید کارکرد خود را متناسب با میزان رفع مشکلات مردم بسنجند.

حجت الاسلام والمسلمین علوی افزود: ایجاد اختلاف و از دست‌دادن فرصت‌ها، هدف دشمنان نظام است و نباید با عملکرد ناپسند آنها را در رسیدن به آمال و آرزوهایشان خوش‌بین کنیم.

وزیر اطلاعات با اشاره به وحدت موجود در استان بوشهر که با عقلانیت به رفع مشکلات پرداختند و در هفته‌های گذشته کوچکترین مسائله اجتماعی نداشتند، افزود: هرجا مسئولان با یکدیگر وحدت داشتند و دست در دست یکدیگر قرار دادند مشکلی به وجود نیامده است.

حجت الاسلام والمسلمین علوی گفت: در حالی که دشمنان در پی سیاه‌نمایی هستند نباید این فرصت را برای موج‌سواری آنان مهیا کنیم که برای این منظور، رسانه‌ها از پمپاژ روحیه ناامیدی در جامعه پرهیز کنند و با تغییر رویکردها به انعکاس مدبرانه مسائل و مشکلات در جهت آرامش جامعه تغییر مشی دهند.

وی بیان کرد: دشمنان درصدد دوقطبی کردن جامعه، شایعه‌پراکنی و حرمت‌شکنی بین مسئولان هستند که ضروری است افراد درون نظام در این زمینه هوشیارانه عمل کنند.

وزیر اطلاعات به افزایش روحیه امید و بالندگی ملت که ثمره آن حضور میلیونی مردم در راهپیمایی 22 بهمن در سراسر کشور است، اشاره کرد و افزود: خدمت به همگان وظیفه حکومت اسلامی است و در این بین میان مسلمان و غیرمسلمان تفاوتی وجود ندارد و باید معیشت، حرمت، عدالت و امنیت افراد درون نظام تامین شود.

حجت الاسلام والمسلمین علوی با قدردانی از زحمات مسئولان استان بوشهر به ویژه مدیرکل سابق اطلاعات استان بوشهر، مدیر جدید اداره کل اطلاعات استان بوشهر را معرفی و منصوب کرد و خواستار ارتقاء سطح امنیت مردم با همراهی و همکاری همه دستگاه‌ها و نهادها شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمود علوی صبح امروز برای سفر یک روزه وارد استان بوشهر شده است و با شرکت در شورای اداری، مدیرکل جدید اطلاعات استان بوشهر را معرفی و منصوب کرد./۹۶۹/د۱۰۲/ب۱

منبع: فارس

ارسال نظرات