۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۸
کد خبر: ۵۵۵۶۸۱
مدیرکل اوقاف استان سمنان:

دشمنان دنبال تغییر افکار جوانان هستند

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: دشمنان دنبال تغییر افکار جوانان هستند و امروز باید دستاوردهای انقلاب اسلامی به‌صورت منظم تبیین شود.
حجت‌الاسلام عبدالله واحدی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام عبدالله واحدی در همایش توجیهی و آموزشی طرح آرامش بهاری ویژه ادارات اوقاف و امور خیریه شاهرود، دامغان و بسطام در امامزادگان عبدالعالی و عبدالمعالی (ع) دامغان اظهار کرد: کسی نمی‌تواند درباره دستاوردهای نظام اسلامی، خدشه‌ای در افکار یا عقاید مردم وارد کند؛ اما دشمنان دنبال تغییر افکار جوانانی هستند که قبل از انقلاب را درک نکرده‌اند و می‌خواهند آنها را نسبت به انقلاب دچار یأس و ناامیدی کنند.

وی افزود: این یک هدف برنامه‌ریزی‌شده است و دشمنان در این راه از تمام امکانات خود استفاده کرده‌اند؛ در ایام دهه فجر، رئیس‌جمهوری آمریکا اعلام کرد که این انقلاب به 40 سالگی خود نخواهد رسید.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان بیان کرد: مقابل تمام این حرف‌ها و خیال‌پردازی‌های آنها ما یک وظیفه در قبال دستاوردهای انقلاب داریم و آن تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی برای جوانان و نوجوانان است.

حجت‌الاسلام واحدی بیان داشت: می‌توان این کار را با محوریت آستان مقدس امامزادگان در بخش مدیریت فرهنگی انجام داد و برای رسیدن به این مهم، از دستاوردهای جنگ و پستی و بلندی‌هایی که این انقلاب تجربه کرده است، باید استفاده کنید.

وی در ادامه گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی را دسته‌بندی کنید و به‌صورت منظم و هفته‌ای یکی از این دستاوردها را برای جمعیتی که پیرامون و مخاطب شما هستند، تبیین کنید و این حداقل توقعی است که مقام معظم رهبری از افسران جنگ نرم دارند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان افزود: این تدبیر رهبری است که فرمودند امسال باید دستاوردهای نظام و انقلاب و تدابیری که اتخاذشده برای مردم و جوانان خیلی صریح و شفاف تبیین شود تا دشمنان نتوانند به اهداف خود که همانا ناامید کردن جوانان نسبت به انقلاب است، دست یابند.

حجت‌الاسلام واحدی ادامه داد: یکی دیگر از اقداماتی که انجام شده است، جمع‌آوری ناهنجاری‌های اجتماعی و ارائه گزارش آنها خدمت مقام معظم رهبری بود که پس از آن، رهبر انقلاب خواستار دسته‌بندی و اولویت‌بندی این ناهنجاری‌ها و برنامه‌ریزی هدفمند برای رفع مرحله به مرحله آنها شدند./۹۶۹/د۱۰۲/ب۱

منبع: فارس

ارسال نظرات