۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۰
کد خبر: ۵۵۶۲۴۳
امام جمعه موقت گناوه:

دشمن برای سقوط و انحطاط جوانان برنامه‌ریزی می‌کند

امام جمعه موقت گناوه گفت: یکی از مشکلات ما، عجله برای رسیدن به نتیجه است و انتظار داریم در عرض یک شب، تمام فسادها برچیده شود در حالی که دشمنان ما بسیار آرام حرکت و و برای سقوط و انحطاط جوانان برنامه‌ریزی می‌کنند.
حوزه علمیه الزهرا (س) خواهران گناوه استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مصطفی آشناگر امروز در اولین نشست مشاورین مذهبی مدارس علمیه شهرستان گناوه اظهار داشت: کاری که بر عهده شما مشاورین مذهبی واگذار شده، بسیار مهم و تاثیرگذار است که ممکن است ثمره و نتیجه ی آن را دیرتر ببینید ولی باید در این راه صبور و بردبار باشید.

وی اضافه کرد: شاید از منظر خود این کار را خوب و تاثیرگذار نبینید ولی از منظر دانش‌آموزان کار شما تاثیرگذار است و رفتارهای شما مشاورین بر آینده دانش‌آموزان و محصلان تاثیرگذار خواهد بود .

امام جمعه موقت گناوه و مسئول آموزش مدرسه علمیه برادران گناوه تصریح کرد: زحمتی که شما خواهران در این راه می‌کشید بسیار عظیم و ارزشمند و مورد توجه اهل بیت(ع) است که نباید از ملامت‌ها خسته شوید.

وی اظهار کرد: زحمات  و باری که به دوش گرفتید را هیچکس به دوش نمی‌گیرد و پدر و مادر بهترین لوازم رفاه و آسایش جسمی را فراهم می‌کند ولی توجه به مسائل روحی کمتر است و این وظیفه به دوش شما است.

وی گفت: یقین بدانید  بذرهایی که در دل  بچه ها می‌کارید، ثمر می‌دهد و اگر شما این بذرها را نکارید دیگران  خواهند کاشت واگر ما دست روی دست بگذاریم دیگرانی هستند که اموزش‌هایی خارج از چارچوب قوانین به انها می‌دهند.

حجت الاسلام آشناگر عنوان کرد: یکی از مشکلات ما، عجله برای رسیدن به نتیجه است و انتظار داریم در عرض یک شب، تمام فسادها برچیده شود در حالی که دشمنان ما بسیار آرام حرکت و برای سقوط و انحطاط جوانان برنامه‌ریزی می‌کنند و این گام به گام رفتن ها را ما نیز، باید داشته باشیم زیرا فعالیت در این راه تاج کرامتی است که دین بر سر ما گذاشته است.

مدیر حوزه علمیه الزهرا (س) گناوه در این نشست گفت: جلسه مشاورین مذهبی مدارس به طور مرتب در این حوزه برگزار می شود و نشست با حجت الاسلام آشناگر نیز به صورت ماهانه در برنامه مشاورین قرار گرفته است.

وی افزود: نشست‌های مشاورین مذهبی مدارس در راستای ارائه گزارش کاری و راهکار برای حل مسائل و مشکلات مختلف در مدارس پیش‌بینی شده است که ان شاالله به صورت ماهانه اجرا خواهد شد.

سیده زهرا موسوی‌نسب تصریح کرد: در حال حاضر 24 نفر از فارغ‌التحصیلان این حوزه به صورت مشاور مذهبی در مدارس مشغول به کار هستند که در سه مقطع تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم کار مشاوره را انجام می‌دهند./۹۶۹/د۱۰۲/ب۱

منبع: فارس

ارسال نظرات