۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۵
کد خبر: ۵۵۶۷۷۸
امام‌جمعه خورموج:

فعالیت های تبلیغی، سیستمی و با پرهیز از جزئی‌نگری باشد

امام‌جمعه خورموج گفت: نگاه ما در کارهای تبلیغی سیستمی و پرهیز از جزئی‌نگری باید قرار گیرد و دستیابی به همه این اهداف با استعانت از منظومه فکری میسر خواهد بود.
حجت‌الاسلام عبدالحسین مصلح امام‌جمعه خورموج بوشهر

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام عبدالحسین مصلح امروز در نشست با مراکز قرآنی و فرهنگی شهرستان دشتی اظهار داشت: مهم‌ترین مسأله‌ای که در اجرای طرح‌های فرهنگی باید رعایت شود اولویت‌بندی است و این که برای تربیت افراد در هر رده سنی چه چیزی را در اولویت قرار می‌دهیم تا در میزان نتیجه‌گیری موفق عمل کرده باشیم.

وی افزود: من به حال قاریان برجسته شهرستان دشتی غبطه می‌خورم و در فصل‌های مختلف با صوت دل‌نشین، قرائت زیبا، لعن قشنگ استفاده لازم می‌برم.

امام‌جمعه خورموج تأکید کرد: نگاه ما در کارهای تبلیغی سیستمی و پرهیز از جزئی‌نگری باید قرار گیرد و دستیابی به همه این اهداف با استعانت از منظومه فکری میسر خواهد بود.

رییس شورای فرهنگ عمومی دشتی از راه‌اندازی کاروان تبلیغی از سوی اداره تبلیغات اسلامی در سطح شهرستان دشتی در ایام ماه رمضان خبر داد و گفت: در ایام ماه رمضان تعدادی از روحانیانی که در شهر مستقر هستند تحت عنوان کاروان تبلیغی به روستاهای که فاقد روحانی هستند اعزام و احکام و معارفی دینی را برای مردم تبیین می‌کنند و این از کارهای بسیار خوب و ارزشمند است./۹۶۹/د۱۰۲/ب۱

منبع: فارس

ارسال نظرات