۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۶
کد خبر: ۵۵۷۸۹۰
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان:

بانوان نقش مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی و حفظ آن از هجوم بیگانگان ایفا کردند

حجت الاسلام سپهر با بیان اینکه بانوان نقش بسیار مهمی را در پیروزی انقلاب اسلامی و حفظ آن از هجوم بیگانگان ایفا کردند، گفت: چنین دستاوردهایی با حجاب، عفت، پاکدامنی و روحیه انقلابی بانوان حاصل شد.
حجت الاسلام سپهر

حجت الاسلام سیدلطف الله سپهر، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تبریک فرا رسیدن ولادت بی بی دو عالم ابراز داشت: ولادت ابراهیم گونه و بت شکنانه امام امت، روز زن و مادر را به همه مسلمانان به ویژه مادران و زنان ایرانی تبریک می گویم.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان ابراز امیداوری کرد تا مادران دهه پنجم انقلاب اسلامی بازخوانی مجددی از رفتار و عملکرد زنان دهه اول انقلاب داشته باشند.

این مقام مسؤول اظهار داشت: مادران دهه اول انقلاب اسلامی با حجاب، عفت و پاکدامنی، روحیه انقلابی و حضور در صحنه های انقلاب با مرجعیت، ملت، رزمندگان و امامت انقلاب اسلامی همراهی کردند.

حجت الاسلام سپهر با بیان اینکه بانوان نقش بسیار مهمی را در پیروزی انقلاب اسلامی و حفظ آن از هجوم بیگانگان ایفا کردند، افزود: چنین دستاوردهایی با حجاب، عفت، پاکدامنی و روحیه انقلابی بانوان حاصل شد؛ از این رو زنان ایرانی در زندگان حضرت زهرا و زینب سلام الله علیهما را الگو و اسوه خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه زنان ایرانی امروزه در همه صحنه های اجتماعی و سیاسی حضور چشمگیری دارند، تصریح کرد: متأسفانه پوشش های نامناسب، رفتارهای هنجارشکنانه نسبت به مسلمات دینی را شاهدیم که امیداوریم خانواده ها، شوهران، والدین، برادران و حکومت به بحث پوشش و پاکدامنی توجه و عنایت ویژه ای داشته باشند./9456/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات