۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۳
کد خبر: ۵۵۸۱۱۰
رهبر انصارالله یمن:

امت اسلامی باید به الگویی چون حضرت زهرا ببالد

رهبر جنبش انصارالله یمن در پیامی که به مناسبت روز زن و ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) منتشر کرده، ضمن تبریک این مناسبت اظهار داشت که چنین روزی باید به عنوان روز جهانی زن مسلمان انتخاب شود.
سید عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر انصارالله یمن

به گزارش خبرگزاری رسا، سید عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن روز گذشته پیامی به مناسبت ولات حضرت فاطمه زهرا (س) برای زنان مسلمان منتشر کرد.

سید عبدالملک بدرالدین الحوثی با اشاره به این مناسبت، ولادت سرور زنان جهانیان را به همه زنان مؤمن در جهان اسلام تبریک و تهنیت گفت.

وی با بیان اینکه حق چنین مناسبتی این است که روز جهانی برای زن مسلمان اعلام شود، اظهار داشت که حضرت زهرا (س) مدرسه تربیت و فرهنگ برای الهام گرفتن تمامی معانی بخشش و بزرگواری است.

سید بدرالدین الحوثی بیان کرد که شایسته است که امت اسلامی به والاترین الگوی زن که تجسم کننده کمال انسانی و ایمانی در همه ابعاد و زوایاست، افتخار کرده و به آن ببالند.

رهبر انصارالله یمن در بخش از بیانیه خود با جایگاه سرور زنان جهان اشاره کرد و گفت که حضرت فاطمه زهرا (س) از زمانی که پا به عرصه وجود نهاد، بانوی اول بوده است.

رهبر جنبش انصارالله یمن با انتقاد از رهبران آمریکا و رژیم صهیونیستی گفت که آن‌ها دشمنان انسانیت بود و به دنبال فروپاشی زن و تبدیل آن به کالایی برای بهره برداری سیاسی هستند.

سید الحوثی ادامه داد: «از جامعه اسلامی و خواهران مسلمان خود می‌خواهیم هوشیاری کاملی در برابر همه نیرنگ‌های دشمنان و تلاش‌های شیطانی آن‌ها داشته باشند».

وی افزود: «اربابان فساد و رذایل اخلاقی می‌خواهند زن را به ابزاری برای نابودی اخلاق و ارزش‌های و پاشیدن ساختار اجتماعی جامعه تبدیل کنند.»

بدرالدین الحوثی گفت: رعایت جوانب احتیاط درباره تقلید کورکورانه و جاهلانه از دشمنان، ضامنی برای شکست تلاش‌های آنان در جنگی است که علیه جهان اسلام آغاز کرده‌اند.

وی جنگ دشمنان علیه مسلمانان را «جنگ نرم» خواند که دشمن طی آن بر تهاجم فرهنگی و فرهنگی و ضربه زدن به اخلاق و، ارزش‌ها و اصول جامعه تمرکز کرده است.

رهبر انصارالله یمن در بخشی دیگر از سخنان خود به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س)، از دختران و پسران جوان خواست برای حفظ جامعه اسلامی و مقابله با جنگ نرم تحرک جدی شروع کنند.

وی با صبر، استقامت، فداکاری‌ها و جان فشانی‌های زنان یمن در برابر شرایط سخت این کشور در سایه حملات ائتلاف آمریکایی سعودی در طول سه سال گذشته اشاره و از آن‌ها تقدیر و تشکر کرد./۸۴۷/ب
۱۰۲/ف

 

ارسال نظرات