۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۴
کد خبر: ۵۵۸۱۵۶
آیت الله کعبی:

تکریم شهدا سبب گرامیداشت ارزش ها و حیات جامعه می شود

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان با بیان این که تکریم شهید باعث احیای ارزشها است، ‌گفت: شهید موجب حیات جامعه است، خود زنده است و زندگی می بخشد.
آیت الله کعبی

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله عباس کعبی در دیدار با اعضای شورای معاونان بنیاد استان قم که در آستانه روز بزرگداشت شهدا انجام شد، افزود: آرمان شهدا آرمان انقلاب است،‌ حاکمیت اسلام،‌ عدالت،‌ معنویت،‌ رشد و شکوفایی کشور و اعتلای کشور و صدور انقلاب از آرمانهای شهدا است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اضافه کرد: بعد از 1400سال با فداکاری شهدا و رهبری حکیمانه امام با طلوع انقلاب اسلامی باری دیگر حاکمیت اسلام برقرار شد،‌همه ما مدیون شهدا هستیم.

آیت الله کعبی افزود: امروز صهیونیست و استکبار هر چه تلاش می کنند و امکانات به کار می گیرند علیه انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت نتیجه به نفع انقلاب و به ضرر آنان تمام می شود و همه به برکت همین روحیه ایثارگری ملتی است که همواره مدافع ارزشها و حریم اهل بیت (ع) است.

وی ادامه داد: تکریم شهید باعث احیای ارزشها است، ‌شهید موجب حیات جامعه است، خود زنده است و زندگی می بخشد.‌ شهید بالاترین خدمت را به انسانها دارد.

وی خاطرنشان کرد: خدمت به شهدا نیز بالاترین خدمتها است، داشتن روحیه انقلابی و جهادی بدور از دنیا طلبی و فزون خواهی، برای ارایه خدمت خالصانه  و رفع گرفتاری خانواده شهدا با حفظ کرامت خانواده شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در این جایگاه قرار دارد.

آیت الله کعبی تصریح کرد: در خدمت به خاندان شهدا نه تنها بنیاد شهید که کلیه مسئولان و دستگاهها باید حساسیت داشته باشند و باید این مساله مورد تاکید قرار گیرد.

مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران نیز در این جلسه به فعالیت های بنیاد در راستای ترویج فرهنگ ایثا رو شهادت و چاپ کتاب وصیت نامه شهدای استان اشاره کرد.

هاشمی افزود: در راستای دفاع از حرم و حریم اهل بیت (س)،‌ از 464 شهید مدافع حرم تجلیل صورت گرفت./۱۳۲۳/د۱۰۳/ق

ارسال نظرات